Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere vet har jeg og samboeren slitt masse i vinter. Det er så deilig, vi har løst alle problemer nå og har det bedre enn noen gang.

Vi kommuniserer og snakker så bra om dagen. Ting var totalt fastlåst og han flyttet ut et par dager, etter dette har vi jobbet oss ut av ting og nå skinner solen.

Jeg vil bare si til alle som sliter at problemer er til for å løses. Man går ikke fra en man elsker for filleting, eller FØR man har prøvd absolutt ALT for å løse ting.

Så nå ser det ut som om alle brikker faller på plass.

Ville bare fortelle dette til alle dere som støttet meg så mye i en supertøff periode! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, koselig innlegg!:):)

No har ikke jeg noe kjennskap til din historie, men er gla det har ordnet seg for deg og din kjære! :o)

Skrevet

Så flott at dere klarte og komme dere videre, og ikke bare ga opp.

Husk at hvis dere skulle komme utfor noe av det samme igjen, ta problemene opp med en gang og ikke la de vokse seg store.

Ønsker dere lykke til videre. :klem:

Skrevet

:klemmer:

Takk til dere begge!!

Ja man lærer jo underveis, og prøver å unngå å gjøre de samme feilene igjen. Vi lærer av våre krangler og prøver å diskutere på en bedre måte. Møte hverandre på et annet nivå.

Mange sliter med kommunikasjon men om begge virkelig ønsker å få det til, så vil man kunne klare det!! ;)

Gjest Medisinmannen
Skrevet

Gratulerer så mye, send meg oppskriften på PM. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg var kanskje ikke den som støttet mye, jeg har vært lite personlig her på forumet, men kan bare si at jeg er gla på deres vegne! Masse lykke til i framtiden også.

Utrolig artig å lese hvordan ting av og til bli bra også :)

Endret av mrs_bond
Skrevet
Jeg var kanskje ikke den som støttet mye, jeg har vært lite personlig her på forumet, men kan bare si at jeg er gla på deres vegne! Masse lykke til i framtiden også.

Utrolig artig å lese hvordan ting av og til bli bra også :)

Veldig hyggelig med hilsen likevel;) Takk for det.

Ja det er deilig når ting letter og frustrasjon og usikkerheten er borte.

Nå ser vi frem til to uker i syden i juni, det skal bli fantastisk deilig. Se han uten klær i to uker;)

Jeg ville bare si med denne tråden at alle går gjennom utrolig tøffe tider både personlig og i forhold i perioder. Det gjelder å holde ut og holde sammen når man ser at ting faktisk er liv laga!

Er et forhold dødfødt og følelsene borte skal man selvsagt gå videre, men vi elsket hverandre høyt selv om ting låste seg;)

Skrevet

Å! Bra å høre!! Husker jeg leste litt om det i vinter, så innmari bra det har løst seg og blitt bedre!!

:klem:

Skrevet
Å! Bra å høre!! Husker jeg leste litt om det i vinter, så innmari bra det har løst seg og blitt bedre!!

:klem:

:klemmer: Tusen takk for det;)

Skrevet

Så flott Lissi !!

Dere slet som bare det, men nå viser du oss at det hjelper å prøve, snakke og prøve igjen.

Kos dere i sommer. Dere fortjener det !

Skrevet
Så flott Lissi !!

Dere slet som bare det, men nå viser du oss at det hjelper å prøve, snakke og prøve igjen.

Kos dere i sommer. Dere fortjener det !

Tusen takk:) :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet

Ahh! Så forfriskende med en positiv tråd, midt oppi all kranglingen, utroskapen og elendigheten her på samlivsforumet. :ler: Jeg har ikke lest noen av trådene dine Lissi, men det er alltid koselig å høre at det finnes de som får forholdene sine opp på beina igjen etter en tøff periode! :):klem:

Skrevet
Ahh! Så forfriskende med en positiv tråd, midt oppi all kranglingen, utroskapen og elendigheten her på samlivsforumet. :ler: Jeg har ikke lest noen av trådene dine Lissi, men det er alltid koselig å høre at det finnes de som får forholdene sine opp på beina igjen etter en tøff periode! :):klem:

Så koselig at så mange syns det! :):klemmer:

Skrevet

Fantastisk! jeg trodde faktisk at løpet var kjørt for dere men dette er jo suuupre nyheter! Så flott at du deler det :-))

Men du har virkelig prøvd, også! Jobbet og jobbet og ikke gitt deg og nå får du "betalt" for det. Skal jammen meg huske på det i fremtiden.

Klem :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Gratulerer så masse :)

Men kan jeg bare spørre, hva har dere hatt problemer med? Løste alt seg bare med hjelp av prating?

Skrevet

Hei Lissi! Jeg har ikke skrevet i trådene dine før, men har fulgt de alle sammen- Er så glad for å høre at ting går så bra nå! Det gir oss andre i samme båt et håp også ;) Og som du sier, man gir ikke opp når man virkelig elsker den andre personen!

Lykke til videre, og kos dere i syden ;)

Skrevet

Go girl!!! :popcorn: (istedet for popkorn, later vi som det er en skikkelig god og kald pils. Skål!!)

Skrevet (endret)
:skaal::popcorn: Endret av Lissi33
Skrevet
Go girl!!! :popcorn: (istedet for popkorn, later vi som det er en skikkelig god og kald pils. Skål!!)

:skaal: Jeg hentet øl til oss. Nå har jo du popcorn. :fnise:

Skrevet
Fantastisk! jeg trodde faktisk at løpet var kjørt for dere men dette er jo suuupre nyheter! Så flott at du deler det :-))

Men du har virkelig prøvd, også! Jobbet og jobbet og ikke gitt deg og nå får du "betalt" for det. Skal jammen meg huske på det i fremtiden.

Klem :-)

Takk!! Ja jeg har jobbet hardt, så hardt jeg ikke skjønner at jeg har orket. Men er jo glad for det nå!! :):klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...