Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Elsker disse buksene, de passer perfekt for meg :) Men dessverre så er de modellene jeg har også brukt deretter..med andre ord er de ganske så slitne! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dem med bootcut? (har kjøpt ei ny ei, men den hadde "straight legs")

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg mener å ha sett dem på blant annet carlings. Er veldig glad i Leola selv. :)

Endret av Saeria
Skrevet

Elsker disse buksene, de passer perfekt for meg :) Men dessverre så er de modellene jeg har også brukt deretter..med andre ord er de ganske så slitne! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dem med bootcut? (har kjøpt ei ny ei, men den hadde "straight legs")

Har de ikke de på Bik bok?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hørt at den gamle Leola-modellen med bootcut ikke taes inn lenger, og at de heller tar inn den med strait legs. Men kan hende det bare var på den lokale butikken jeg var innom. Lee finnes iallefall på Carlings og Bikbok.

Gjest Lacuna
Skrevet

Leola er oppdatert til straightleg, ja. :)

Skrevet

Hvis du er sikker på størrelsen du bruker så er Ebay stedet!

Egentlig rart at de oppdaterer til straight leg nå når vidde/sleng i bena faktisk er på vei tilbake. Kunne jo f.eks. føre begge deler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...