Snuppelure Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Vi har akkurat startet på vårt livs største prosjekt Når vi treffer blink og skal meddele resten av verden vår store nyhet, hvordan kan vi gjøre dette på en litt kreativ måte? For besteforeldre, tanter, onkler, og venner. -Og ikke minst, hvordan kan jeg fortelle ham den store nyheten på en fin måte? Vil så gjerne gjøre det litt spessielt. Jeg er ikke så opptatt av hvor langt dere var på vei da dere fortalte det. Det er en annen tråd. Gleder meg til å høre!
Sandman Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Finner det faktisk litt oppsiktsvekkende at han ikke har vært såpass innvolvert i prosessen, og "mistenksomheten", FØR du nå har fått det bekreftet, slik at det for ham blir en stor overraskelse...? Lykke til, iallfall!
Snuppelure Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2003 Å nei! Missforstå meg rett! Vi snakker om det hele tiden vi :-) Men på ett eller annet tidspunkt må jeg jo ta en test. Og det klarer jeg nok uten at han holder i pinnen :-) Tenkte det kunne være en eller annen bedre måte å formidle det glade budskap på enn å løpe ut i stuen med en testpinne. Og besteforeldre er jo ikke like involvert som ham da :-)
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Jeg kjøpte en billig og grei barneseng som foreldrene mine skulle få (for det har mamma sagt hun vil kjøpe når det kommer små, kjekt å ha hos mormor), så dekorerte jeg den med blått og rosa sløyfebånd. Så satte vi den på trappen (ferdig montert med madrass, dyne og pute), så ringte vi på døra og sprang og gjemte oss. Var mamma som åpnet, og hun ble helt i hundre. Hun skjønnte veldig fort at det var noe på gang, så hun ropte på pappa. Hun skjønnte at hun antagelig skulle bli bestemor, men jeg har tre søsken så hun ante ikke hvem av oss det var. Hun ble nesten hysterisk glad og utrolig forvirret der hun sto, så vi var raske med å sprette frem og bekreftet at de skulle bli mormor og morfar. De var veldig klar for å bli besteforeldre, så dette var midt i blinken for de
Padmee Skrevet 15. mai 2003 #5 Skrevet 15. mai 2003 Hva med å kjøpe en bamse med den rette inskripsjonen på, f.eks verdens beste far/bestefar/bestemor, og sette den på et sted der du vet at den blir funnet av rette vedkommende? Det er jo litt koselig da.
gleder meg! Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 Må bare fortelle at min lille niese på tre år ringte meg igår! Hei sier hun, "mamma har baby imagen" Og hun var bare så søt!!! Snakket om at hun gledet seg og håpet at det ble jente, for lillebror har hun jo fra før!!!
Pearl Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Når du skal fortelle din mann nyheten, kunne du jo gratulert ham med å skrive "Du skal bli pappa" på baderoms speilet. En god start på morningen ivertfall. Selv syntes jeg det var greiest å fortelle de vordende besteforeldre det på en enkel og rett frem måte, uten dikkedarier.
Gjest Zalomine Skrevet 15. mai 2003 #8 Skrevet 15. mai 2003 Skrive på speilet om morgenen? Hmm, stå opp uten at han merker det, ta testen, srkive åp speilet og vente til han står opp? Når dette engang blir min tur kommer han sikkert til å vente sammen med meg, og se på testen samtidig med meg. Sikkert lite romantisk, men det er jo noe vi har gjort sammen, og da finner vi ut av det sammen også, mener jeg. (enn så lenge prøver vi ikke da, så jeg har god tid på å finne ut av disse tingene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå