Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje du må binde deg til å ta ett sett til med bilder innen et år. Ikke helt sikker, men tror det.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg vil tro at de fleste vil ønske forstørrelser, flere bilder etc. når fotograferingen først er igang :-D

Leste i hvertfall et innlegg for ikke så lenge siden om en som ville lage egne forstørrelser av et bilde som ble tatt gratis.

Gjest Gjest
Skrevet

Billig å fotografere, men rådyrt å få bildene.

Det er bare å søke på fame her inne, bl.a. på brullypsforumet og barn og familie

Skrevet

Du får også kun se bildene på visningstime, så du blir litt presset til å bestemme deg der og da hvilke bilder du vil ha. (Og hva med besteforeldre og andre som vil ha bilder, skal de også ha visningstime?)

Skrevet

Enkelt forklart:

Du bestiller time, det blir tatt masse bilder, du drar på visningstime, bestemmer hvilket bilde du vil ha gratis, du kan bestille ny visningstime for g ta med besteforeldre osv. Etter ca. 4 uker får du gratisbildet ditt.

Fame tar fantastiske bilder - annerledes enn mange andre, men, du kan like greit gjøre det selv.

Dog er det spennende å dra til en proff, men, med et speilrefleks digitalkamera, hvit bakgrunn og greit lys, masse bevegelse og humor - så kan du få en kamerat/venninne til å ta like bra bilder. Problemet kan bli retusjeringen - som da Fame også gjør, men med f.eks photo shop kan man redigere bra.

Det er ingen bakdeler eller haker ved å takke ja til dette gratis tilbudet, men som nevnt over her, kan man bli interessert i å bestille, og da koster det - for Fame er dyre! bare å få bildene på cd koster 10 lapper.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk et gavekort fra Fame for en tid siden og benyttet det da jeg var med på å arrangere et utdrikkingslag. Det var veldig vellykket, selv jeg som har fotografiskrekk syntes det var veldig ålreit med en ordentlig "fotosession". De bruker hvit bakgrunn og lar folk leke seg litt selv, og de foreslår også diverse stillinger. Man kan også ta med leker o.l. hjemmefra. En morsom opplevelse!

Etter noen uker møttes vi alle på bildevisningen. Bildene ble visst på et stort lerret, og de hadde virkelig knipset masse flotte bilder. Vi ble enige om et bilde, og bruden fikk det fotografiet som var gratis (som ikke er så stort), men bestilte noen av de andre bildene vi hadde tatt, i ulik størrelse.

Vi andre bestilte også hvert vårt i samme størrelse som det som var gratis, det tror jeg kom på 550,- (men jeg husker ikke helt). Så bildene er dyre, og det er nok her Fame tjener inn pengene sine; de fleste sier seg sikkert ikke fornøyd med bare ett lite bilde når de først har tatt turen til en ordentlig fotograf.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bindene da, om man fyller ut skjema, eller kan man ombestemme seg?

Skrevet

Du fyller ut skjema, de ringer deg og så bestiller du time. Denne må du avbestille dersom du ikke skal ha den.

Skrevet
Fame tar fantastiske bilder - annerledes enn mange andre, men, du kan like greit gjøre det selv.

Jeg bare må fortelle min opplevelse. Har brukt et slikt gavekort/tilbud som nevnt og det er for så vidt greit nok.

MEN hos den Fame eller Fame-fotograf som vi fikk da vi kom var helt elendig. Vi måtte selv komme med forslag på hva vi ville gjøre på bildene, fotografen hadde så og si ingen ideer. Og totalt sett brukte de 20 min på å ta bilder og det ble kanskje 15 forskjellige (og da er flere av dem nokså like, forskjellig ansiktsuttrykk på oss bare). Jeg skal ikke tilbake til Fame, veldig glad for at jeg ikke brukte penger på selve fotograferingen.

Skrevet

Familien til søstra mi tok bilder hos Fame og jeg har aldri før sett så fine bilder tatt hos en fotograf før. De er helt naturlige og kjempeheldige på alle bildene. Aberet er at når du er på visningstimen, så får du lyst på alle og da svir det..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_lullu_*
Skrevet
http://www.fame.no/?pg=mailfeedback&type=barnimagen06

Gratis? Må vi virkelig ikke betale noe for gratis fotografering og 1 bilde i ramme?

Fame fotografene er absolutt IKKE gratis. Ved bruk av gavekortet får du det ene bildet som avtalt, men må betale dyre priser hvis du vil ha flere bilder i ulike størrelser!

Vil bare legge ut en erfaring jeg har med Fame som gir meg følelsen av useriøsitet.

Dette gavekortet dere snakker om å ha mottat, kjøpte jeg som et gavekort fra www.fame.no til en dåp for 500 kr!!. bare noen uker etter ser jeg at fame gir bort akkurat tilsvarende som vedlegg i div blader bl.a

hun som fikk gavekortet ringer meg og forteller at hun sitter i hånda med et tilsvarende tilbud og lurte på hvor mye jeg måtte gi for den gaven...

At de kan selge et gavekort for 500 kr som de i tillegg strør gratis rundt seg er helt forkastelig!

Gjest Bolledeig
Skrevet

Greien er visst at de andre bildene også skal ha rabattert pris i tillegg til det gratis bildet. Det er det ikke for det andre gavekortet. Likevel synes jeg det er useriøst, ja.

Gjest Gjest
Skrevet
Greien er visst at de andre bildene også skal ha rabattert pris i tillegg til det gratis bildet. Det er det ikke for det andre gavekortet. Likevel synes jeg det er useriøst, ja.

Neida, begge gavekortene er helt identiske.. får rabattert pris med gratisgavekortet også.. KJEMPE STAS OG GI BORT I GAVE!!!

blir så forbanna..

Gjest Bolledeig
Skrevet

Oi. Da ville jeg nesten klaget tror jeg.

Skrevet

Men hvis jeg tar den gratistimen, plukker meg ut bare 1 bilde jeg liker, slipper jeg da å betale noe? Blir fortografen sur hvis jeg ikke kjøper flere bilder?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Har jeg ingen tro på. Det finnes sikkert nok av dem som "bare" benytter seg av det tilbudet, men nok folk som kjøper ekstra bilder til det lønner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...