junibrura Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Man vil jo være så vakker som mulig på den store dagen, og bleking av tenner har jeg lyst til å gjøre. Har noen prøvd? Er redd for ising osv. Jeg vet om noen som har gjort det, men synes ikke tennene ble så særlig mye hvitere?? Hvor mye koster det sånn ca? Har noen erfaring med hjemmebleking?? Man kan jo bestille alt mulig fra USA om dagen til en rimelig penge....erfaringer noen???
silkestrå Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Man vil jo være så vakker som mulig på den store dagen, og bleking av tenner har jeg lyst til å gjøre. Har noen prøvd? Er redd for ising osv. Jeg vet om noen som har gjort det, men synes ikke tennene ble så særlig mye hvitere?? Hvor mye koster det sånn ca? Har noen erfaring med hjemmebleking?? Man kan jo bestille alt mulig fra USA om dagen til en rimelig penge....erfaringer noen??? Jeg har fått tilpasset blekeskinne til tennene hos tannlegen min. Tror jeg betalte ca 3000 for blekeskinner til både over- og underkjeve, samt blekemiddel. Blekeskinnene skal brukes hver natt i opp til ti netter (i følge min tannlege, men ser at dette varierer litt). Fordelen med denne type bleking, fremfor bleking hos tannlegen eller på salong, er at etter å ha fått laget blekeskinner kan kjøpe bare blekemiddel neste gang, og at det derfor blir billigere i lengden. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet. Tennene er mye hvitere, og ser skikkelig rene og friske ut, uten at det lyser "blekehvitt" lang vei. Kan absolutt anbefales.
gizmoo Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Enig med silkestrå her... Skal du bleke tenner, gå for guds skyld til tannlege. Hvis man ikke bleker riktig kan man ende opp med både ising, flekker på tennene og det som verre er... Hurtigbleking er heller ikke lurt hvis du er redd for tennene. De tannlegene som anbefaler det tenker mest på penger. Bleket tennene mine med skinne fra tannlege i ca ti dager og er kjempefornøyd. Ca et år siden nå og tennene er mange nyanser lysere. Pluss at det ser ikke uekte ut. Endret 14. mai 2008 av gizmoo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå