Gå til innhold

Kaker fra Pascal

Anbefalte innlegg

Gjest Bestille kake
Skrevet

Leser her at mange vurderer å bestille kaker fra Pascal til viktige anledninger som f.eks. bryllup. Jeg er helt enig i at kakene er gode, men synes jeg må advare dere litt. Vi bestilte nylig en stor deilig kake med pasjonsfruktmousse. Vi betalte på forhånd, og gjorde alt for å forsikre oss om at dette skulle gå greit. Da dagen kom og noen av gjestene dro for å hente kaken hadde de glemt hele bestillingen! Etter mye om og men fant de en frossen kake et helt annet sted, og denne fikk vi med oss. Gjestene var da én time forsinket. Nå i ettertid innrømmer de ingen feil, og nekter å gi oss kompensasjon. Jeg synes ikke sånt går an, og råder alle til å bestille kaker andre steder.

Lykke til med festen!

Skrevet

Notert..

Det er jo en helt forferdelig kundeservice.

Ville klagd det inn for forbruker-rådet jeg.. men det kan jo bli litt mye styr.

Gjest Gjest_Kakemoms_*
Skrevet
Notert..

Det er jo en helt forferdelig kundeservice.

Ville klagd det inn for forbruker-rådet jeg.. men det kan jo bli litt mye styr.

Dessverre er det ikke lett å komme noen vei med en slik sak, men kanskje jeg skulle kontakte forbrukerrådet. Godt tips! Må innrømme at jeg er så sint at jeg kunne tenke meg å ikke bare gi meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Etter så mye dritt som jeg har hørt fra 3 stk som jobbet på pascal (til de sluttet grunnet misstrivsel), kunne jeg aldri tenke meg å kjøpe kaker derifra.

Det er dyrt, overpriset i forhold til kvaliteten man får.

de utnytter lærlinger. Nej. negativ er jeg..

Gjest Gjest_Kakemoms_*
Skrevet

Pascal har tydeligvis ikke forstått mer enn å lage gode kaker! Jammen bra dette kommmer frem, og det finnes jo heldigvis mange alternativer. Jeg oppfordrer alle til å holde seg langt unna restaurantene til Pascal heretter!

Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet
Pascal har tydeligvis ikke forstått mer enn å lage gode kaker! Jammen bra dette kommmer frem, og det finnes jo heldigvis mange alternativer. Jeg oppfordrer alle til å holde seg langt unna restaurantene til Pascal heretter!
Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet

:kjefte:

Jeg har opplevd sykt dårlig service på Pascal jeg også - både på restaurantbesøk og ved kakekjøp. Når flere har like dårlige erfaringer er det tydelig at dette ikke er noe unntak, men heller en regel. Jeg holder meg langt unna Pascal heretter, og det kommer nok alle jeg kjenner til å gjøre også. Sånt som dette aksepterer vi ikke! :nei:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet

Da jeg var med min familie i Oslo, og gikk for å drikke te og spise kaker på Pascal, opplevde vi et absurd cafébesøk. Servitøren ble nærmest sur fordi vi hadde med tre små barn. Vi fikk et bittelite bord innerst i en krok. Den bestilte brusen kom uten isbiter, og da vi etterlyste is fikk vi bare en sur kommentar. Slik fortsatte det, og da vi ville diskutere regningen ved endt besøk ble vi nærmest truet. Vi er mer enn gjerne med på en boikott!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde vår bryllupskake fra Pascal, og fikk fantastisk service! Anbefaler på det varmeste.

Gjest Gjest
Skrevet

Etter det første inlegget tenkte jeg å lire av meg en kommentar om at "har du aldri gjort feil i jobben din", men jeg har ombestemt meg....

Om dette var en engangshendelse er dette noe man burde se gjennom fingrene med, men når så mange opplever slike ting så er det vel klart at firmaet bør s på rutinene sine...

• 3 uker senere...
Gjest Miamaia
Skrevet
Etter det første inlegget tenkte jeg å lire av meg en kommentar om at "har du aldri gjort feil i jobben din", men jeg har ombestemt meg....

Om dette var en engangshendelse er dette noe man burde se gjennom fingrene med, men når så mange opplever slike ting så er det vel klart at firmaet bør s på rutinene sine...

Man skal selvfølgelig godta at folk kan gjøre feil, men da er det svært viktig at de innrømmer feilen. For kunden er det dyre kaker, og ofte viktige anledninger man skal ha dem til. En kompensasjon og en unnskylding er det minste de kunne gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...