Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tuppa_*
Skrevet

litt nyskjerrig jeg :sjenert:

Har dere noen ide om hvor raskt man kan bli gravid etter avsluttet bruk av nuva-ring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden virkestoffene i nuva-ringen er de samme som i p-piller vil jeg anta at det er relativt likt som for p-piller. Dvs at man kan bli gravid med en gang, og at man aldri rekker å få ny mens, men dette er jo høyst individuelt. Noen bruker noen mnd på å få tilbake eggløsning. Nuva-ringen inneholder jo dessuten bare halve hormondosen sammenliknet med p-piller, så kanskje får man tilbake eggløsning raskere?

Jeg går på p-ringen selv, men slutter 3 mnd før vi blir prøvere for å kartlegge og vente på EL.

Gjest Gjest_tuppa_*
Skrevet

Hei :)

Tusen takk for svar :D

Ser ut som EL allerede er tilbake for min del. Siste p- ring var ute i slutten av april. kan vel kalle oss prøvere nå.. Litt skummelt men også veldig artig.

Skrevet
Hei :)

Tusen takk for svar :D

Ser ut som EL allerede er tilbake for min del. Siste p- ring var ute i slutten av april. kan vel kalle oss prøvere nå.. Litt skummelt men også veldig artig.

Så spennende! Lykke til :klem:

Jeg går på min siste ring nå, men blir ikke prøvere før i september..

Gjest Gjest_tuppa_*
Skrevet

Takker for lykkeønskninger. :klem:

Går rundt med et fåret glis hele tiden jeg nå :-D har lyst til å fortelle alle at vi prøver! Må ta meg sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...