Gjest Gjest_tuppa_* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 litt nyskjerrig jeg Har dere noen ide om hvor raskt man kan bli gravid etter avsluttet bruk av nuva-ring???
flickan Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Siden virkestoffene i nuva-ringen er de samme som i p-piller vil jeg anta at det er relativt likt som for p-piller. Dvs at man kan bli gravid med en gang, og at man aldri rekker å få ny mens, men dette er jo høyst individuelt. Noen bruker noen mnd på å få tilbake eggløsning. Nuva-ringen inneholder jo dessuten bare halve hormondosen sammenliknet med p-piller, så kanskje får man tilbake eggløsning raskere? Jeg går på p-ringen selv, men slutter 3 mnd før vi blir prøvere for å kartlegge og vente på EL.
Gjest Gjest_tuppa_* Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hei Tusen takk for svar :D Ser ut som EL allerede er tilbake for min del. Siste p- ring var ute i slutten av april. kan vel kalle oss prøvere nå.. Litt skummelt men også veldig artig.
flickan Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hei Tusen takk for svar :D Ser ut som EL allerede er tilbake for min del. Siste p- ring var ute i slutten av april. kan vel kalle oss prøvere nå.. Litt skummelt men også veldig artig. Så spennende! Lykke til Jeg går på min siste ring nå, men blir ikke prøvere før i september..
Gjest Gjest_tuppa_* Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Takker for lykkeønskninger. Går rundt med et fåret glis hele tiden jeg nå :-D har lyst til å fortelle alle at vi prøver! Må ta meg sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå