Gå til innhold

Hvilken avis liker du best

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

leser svært lite avis men lokalavisa er pop her hjemme spes fordi vi ikke har bestillt den, men den dukker opp i postkassa nesten hver/annenhver dag:O

så vi skal ikke klage, selv om det ikke står noe fornuftig, leser dødsannonsene, hvem som har fått baby, horoskopet og hva som går på kino, sms spalten, men sportseksjonen(som er bare 3-5 sider) river jeg ut og bruker til å tenne opp med.

Endret av Jane F.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg en sjelden gang kjøper avis blir det somregel lørdags VG. Grunnen til det er lørdagsmagasinet.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker de to lokalavisene vi har her, fordi de stort sett kun inneholder hyggelig stoff, det er aldri noe opprivende å lese der. Gir en følelse av å bo i Kardemommeby (og det er stort sett det, bortsett fra en og annen bilulykke og noen få narkomane).

Ellers leser jeg Aftenposten og Dagbladet hver dag. VG boikotter jeg, fordi den sensasjonspregede fremstillingen av f.eks seksualisert vold rett og slett gjør meg redd og paranoid. Dagbladet er jo ikke voldsomt mye bedre, men har i det minste kronikker og bedre debatter.

Den største skammen er Daily Mail i nettutgave, som jeg stort sett er innom hver dag, de har utrolig mye kjendisstoff - men også lange og interessante artikler om interessante mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...