Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nalle-maja
Skrevet

Er det noen andre som har opplevd at i perioder går det ikke an å sende sms eller å ringe? etter at vi fikk nytt simkort. irriterende, trodde det var mobilen, men det viser seg at en jeg kjenner også har samme problemet...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og vennina mi har onecall begge to. Hun mottar noen få ganger de sms jeg sender henne, men jeg har ikke klart å ringe henne på lang tid nå. Andre sier også at de får problemer med å sende sms til meg. At de får en beskjed at det ikke går, eller noe. Utrolig irriterende, ja!

Gjest apekattenico
Skrevet

OneCall har vel bare gått i nedoverbakke siste mnd. etter at de ble "store" og overførte kunder til NWN. Manglende simkort, simkort som ikke fungerer, simkort som fungerer dårlig, osv osv. De utvidet vel kuneservicen med noen timer på et tidspunkt, men det er vel fortsatt evig lang kø for å nå frem.

Også trist at der merkbart dårligere dekning på NWN sitt nett enn netcom sitt, og der man har man har dekning på begge netta blir man automatisk koblet til NWN.

Bytt abonnement!

Gjest Infralove
Skrevet

Eg hadde litt problem då eg fekk nytt simkort, men det ordna seg av seg sjølv ganske raskt. Sidan det har eg ikkje hatt noko problem.

Den første gangen eg sendte mail til kundeservice, tok det ca 2veker før eg fekk svar. Den andre gangen tok det 1 dag.

Skrevet

jeg har akkurat de samme problemene!!!! Utrolig irriterende siden jeg bruker telefonen min mye på jobb...

Hadde egentli IPEA, og var kanon fornøyd med de, men så ble de kjøpt opp av domme onecall.....

Vurderer sterk å endre hele greia nå jah....

Gjest nalle-maja
Skrevet

Når jeg tenker meg om, er det en person som aldri får meldingene mine, selv om jeg står rett ved siden av og sender. Kanskje det og er en dum svakhet som tilfeldigvis rammer meg med Oncall? :gjeiper: Teit uansett, bra det ikke bare er jeg som har problemer. Har sendt mail til kundeservice.

Skrevet

Jeg ble også plaget og mistet også dekningen hjemme med nwn og netcom :(

Ble for irriterende, så skiftet til MTU og fikk dekning og de er billigere ;)

Og kan igjen sende mld til hvem jeg vil uten å bli gal :)

Gjest nalle-maja
Skrevet

Sjekket mitt forbruk på telepriser.no, og der var MTU på førsteplass, rett før Onecall. Så det funker, altså?:) Er det bindingstid? Prøvde å lete, men fant ingenting.

Skrevet

Jeg har hatt problemer med å sende SMS med OneCall i det siste.

Skrevet

Hmmm.. Jeg har ikke OneCall. Foreløpig. Men bestile Mobil Faktura fra de 13.mars, men det har fremdeles ikke skjedd noenting.

Kan vel like greit begynne å se meg om etter noe annet.

Skrevet

Jeg slet lenge når jeg fikk nytt simkort . men etter å ha brukt evigheter på å få nytt - har det funket bra. Det var tydeligvis noe feil med en del av de sim-kortene som ble sendt ut.

Noen har hatt problemer med å brukt telefonen i utlandet - men det har jeg ikke merket noe til.

Skrevet
Jeg slet lenge når jeg fikk nytt simkort . men etter å ha brukt evigheter på å få nytt - har det funket bra. Det var tydeligvis noe feil med en del av de sim-kortene som ble sendt ut.

Jeg hadde ingen problemer med det nye simkortet i den gamle mobilen min. Det er etter at jeg fikk ny mobil at jeg fikk noen sms-problemer, men tror kanskje de sliter med nettet idag.

Skrevet

Nettet virker ustabilt i dag - jeg går over på bare nødanrop med jevne mellomrom - og det er utrolig irriterende.

Skrevet
Nettet virker ustabilt i dag - jeg går over på bare nødanrop med jevne mellomrom - og det er utrolig irriterende.

:Nikke:

Skrevet

Godt å høre vi er flere .. for da er det tydeligvis ikke bare tull med mitt sim-kort

Skrevet

Har ikke hatt noe problemer med mitt simkort etter jeg byttet.

Gjest Gjest_Sin_*
Skrevet

Jeg har også hatt problemer etter nytt sim kort. Går ikke ann å sende sms til tider, folk sier tlf min er avslått når de prøver å ringe meg (Selv om jeg vet den har vært på) mms går det aldri ann å sende.Hadde aldri problemer før jeg fikk nytt sim kort.

Skrevet

Jeg har de samme problemene som dere over her. Får opp feilmeldinger i hytt og pine, og "kun nødanrop". Folk som ringer meg fpr ofte beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Er så lei nå at jeg skal ringe til OneCall til uka å klage. Får bare håpe at de gidder å ta telefonen ;) Ringer gjerne 200 ganger jeg altså. Snakke med de, det skal jeg!

Gjest nalle-maja
Skrevet

Fikk forøvrig svar fra de, om at jeg måte søke etter nett manuelt, og så velge NetCom. Vel, for det første var Telenor ikke tilgjengelig, og det stod på NetCom :jepp: Men har ikke hatt problemer siden jeg skrev det første innlegget, som jeg har merket,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...