Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg skal kjøpe gave til en gutt som ønsker seg en offisiell landslagstrøye. Har ikke peiling på fotball, så jeg trenger litt hjelp Går de som selges på fotballshop.no under kategorien "offisiell"? Og finnes det evt andre butikker det er verdt å ta en titt på? Fant et sett med trøye og bukse til 699, pluss 150 for print av nummer og 150 for print av navn (barnestr 12-14 år). Er det dette jeg må regne med å betale, eller går det an å få tak i noe billigere?
hilde1 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg skal kjøpe gave til en gutt som ønsker seg en offisiell landslagstrøye. Har ikke peiling på fotball, så jeg trenger litt hjelp Går de som selges på fotballshop.no under kategorien "offisiell"? Og finnes det evt andre butikker det er verdt å ta en titt på? Fant et sett med trøye og bukse til 699, pluss 150 for print av nummer og 150 for print av navn (barnestr 12-14 år). Er det dette jeg må regne med å betale, eller går det an å få tak i noe billigere? mmsport.dk
Gjest gå in på fotballverden.no Skrevet 20. april 2009 #3 Skrevet 20. april 2009 Jeg skal kjøpe gave til en gutt som ønsker seg en offisiell landslagstrøye. Har ikke peiling på fotball, så jeg trenger litt hjelp Går de som selges på fotballshop.no under kategorien "offisiell"? Og finnes det evt andre butikker det er verdt å ta en titt på? Fant et sett med trøye og bukse til 699, pluss 150 for print av nummer og 150 for print av navn (barnestr 12-14 år). Er det dette jeg må regne med å betale, eller går det an å få tak i noe billigere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå