Gjest Pet Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hvis jeg kjøper kontinentalseng, kan jeg ha hodegjerde på den da? Hvordan festes det evt på senga? Jeg har også lyst på skyvedørsgarderobe, er det noen ulemper med det? Hviket merke anbefaler dere? På forhånd hjertelig takk!
Gjest GS Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Du kan jo vurdere å kjøpe eller lage en gavl, eller hva det heter. Denne trenger ikke å sitte fast i selve sengen, men plasseres bak. Det forutsetter at man ligger "med hodet mot veggen", da. Kan lages selv, f.eks. en sponplate som kles med et fint stoff (og matcher gardinene;) Har aldri hørt om noen som har vært misfornøyde med skyvedørsgarderober. Tror det kan være endel prisforskjeller, du kan jo undersøke om ikea har noe.
Gjest Ulempe Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 En ulempe med skyvedørsgarderobe er at du ikke kan åpne alle skapene helt fordi den ene døren skyves utenpå den andre. Hvis det er en veldig liten garderobe er dette en stor ulempe fordi det vil bare bli en liten del av skapet åpent om gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå