Gjest Pupsilure Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har hatt noen forferdelige hårdager en ukes tid nå. Det kommer muligens av at jeg har vært på ferie, uvant vann, sand, sol osv. Det ble også så bleket av sola at jeg måtte kjøpe en jalla-hårfargepakke der nede, heldigvis ble det bra. Jeg begynner å få litt langt hår, og jeg har ikke det tykkeste håret, men det er greit nok. Man ser ikke at det er tynt med mindre jeg tar det i strikk, eller samler det i hånden. Mørk brunt med noen striper i. Ganske oppklippet. Jeg bestemte meg virkelig for et års tid siden at det er mye bedre å ha kortere hår som er fint, enn å ha langt hår som ikke er fint! Og det er virkelig en sannhet for meg. Jeg er helt enig i dette i teorien, men i praksis er det så vanskelig. Nå har håret mitt igjen blitt såppas langt at det burde være på tide å klippe det. Jeg sitter her nå, og virkelig hater det. Men samtidig så blir jeg litt stolt hver gang det blir langt. Det er nesten som det å skulle få langt hår er som et slags mål, noe alle jenter vil ha. Men jeg har egentlig godtatt at mitt hår aldri blir så fint som enkelte andres, som har langt tykt hår. Men når det er nyvasket og litt stylet, ser det faktisk veldig bra ut. Det ser tykt ut, og oppklippen ser veldig bra ut. Mens dagen etter er det blitt litt fett, og flatt, og jeg føler at det bare er pistrete... Jeg er egentlig så godt som på vei til frisøren altså, trenger bare å få ut litt tanker Jeg tror jeg skal ta ganske mye av det, og få en fin, skulderlang frisyre. Så blir det bare samme problem igjen om 6 mnd tid, men det får jeg bare ta da, og minne meg selv på at det ikke er pent med langt hår på alle.
Opal Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg syns det høres bra ut med en skulderlang frisyre. Syns du bør snakke med frisøren om det kan passe å klippe det opp endel, la litt støttehår så du lettere får volum og bruke noen gode produkter som hjelper å gi volum. Volumprodukter vil også hjelpe til at håret ikke blir så fort fett, siden det ikke klistrer seg så nært hodebunnen. Også syns jeg du bør klippe det oftere enn hver 6 måned Jeg har litt kortere enn halvlangt hår, og mitt hår blir lett tungt. Jeg stylet det på lørdagen slik at jeg fikk volum, og var overasket over at jeg ikke trengte å vaske det tidlig i dag. Som regel må jeg vaske det annen hver dag, og da på morgenen, ellers ser jeg helt trasig ut.
henine Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er også snart på vei til frisøren. Har fått ganske langt hår, og jeg har også som deg, tynt hår. Å da liker jeg ikke at håret blir så langt. Skulder lenge bruker jeg og klippe meg, med litt oppklipt bak. Jeg blir fornøyd med det, også drar jeg tilbake til frisør etter tre måneder. Så jeg synes også du bør klippe håret oftere enn seks måneder. Men du ser jo selvfølgelig helt selv. Denne gangen skal jeg også farge håret, har opprinnelig blondt hår, men farget det lyse brunt for ca 1 år siden. Jeg vurderer å bleike hele håret tilbake til blondt, eller så striper jeg mange blonde striper. Jeg har ikke bestemt meg enda, og jeg gleder meg til å se resultatet av det jeg bestemmer meg for.
IloveNY Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg vurderer å bleike hele håret tilbake til blondt, eller så striper jeg mange blonde striper. Jeg har ikke bestemt meg enda, og jeg gleder meg til å se resultatet av det jeg bestemmer meg for. VÆR SÅ SNILL gå for å ta mange blonde striper i flere omganger! Tro meg! det blir et mye bedre resultat til slutt
Gjest Pupsilure Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg kom meg aldri til frisøren.... Begynte å like håret mitt igjen men har nå bestilt time, og skal klippe meg i en kortere, oppklippet frisyre snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå