Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hegepege
Skrevet

Ville bare høre om det var flere som har kjøpt babytøy selvom man ikke er gravid?!? Ser hele tiden så utrolig masse fine babyklær og klarer såvidt å la være å kjøpe :tristbla:

Har jo selv hatt 2 sa og føler et så sterkt "behov" for å kjøpe ting i håp om at vi en gang kommer til å få et lite nurk..

Fint om dere deler deres tanker og meninger om dette...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har to esker stappfulle med klær og andre babyting.. men ingen graviditet enda :smile:

Gjest Hegepege
Skrevet
Jeg har to esker stappfulle med klær og andre babyting.. men ingen graviditet enda :smile:

Åhh, så deilig å høre :)

Føler meg litt sånn rar når jeg kjøper tøy selvom jeg ikke er gravid.. Men det er jo kjekt å ha da, så slipper man alt den dagen/eller om den kommer :)

Takk for svar!!!

Gjest KineMaria
Skrevet

Eg har kjøpt mykje babyklær allerede.. :rødme: Har 3 sa og er ikkje blitt gravid endå.. :tristbla:

Skrevet (endret)

ja er det ikke bare å kjøpe?

ulempen er jo at det kan jo bli ekstra sårt når babyen lar vente på seg da... og ha babytøy liggende, må kanskje gjemme det vekk hvertfall..

Synes det er så mye jentetøy eller guttetøy som frister, men man vet jo aldri kjønnet, derfor lar jeg vær...

Endret av theamoren
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt inn noe ennå.. Vet ikke helt hvorfor, men jeg vil ikke gjøre det heller. Det kan være som theamoren sier- at det blir sårt om det tar mye lengre tid enn man forventer. Jeg vet ikke helt om jeg vil kjøpe noe før jeg magen begynner å komme og det blir litt mer "virkelig". Det kan hende at jeg endrer mening etterhvert da.

Gjest Gjest_Lourdes_*
Skrevet
Jeg har ikke kjøpt inn noe ennå.. Vet ikke helt hvorfor, men jeg vil ikke gjøre det heller. Det kan være som theamoren sier- at det blir sårt om det tar mye lengre tid enn man forventer. Jeg vet ikke helt om jeg vil kjøpe noe før jeg magen begynner å komme og det blir litt mer "virkelig". Det kan hende at jeg endrer mening etterhvert da.

Det var jeg som skrev dette forresten.

Gjest Hegepege
Skrevet
Eg har kjøpt mykje babyklær allerede.. :rødme: Har 3 sa og er ikkje blitt gravid endå.. :tristbla:

Hehe, ja men det er jo så masse fint rundt omkring.. Har kikket på finn.no nå og fant MASSE babytøy egentlig til jente, men masse nøytralt der også.. Da gjør det ikke så masse, til 400,- :) Og uansett så er det noen som kan ha det en eller annen gang.. Huff da, har dere vært på sånn utredning eller? Ogprøver dere fortsatt videre?

ja er det ikke bare å kjøpe?

ulempen er jo at det kan jo bli ekstra sårt når babyen lar vente på seg da... og ha babytøy liggende, må kanskje gjemme det vekk hvertfall..

Synes det er så mye jentetøy eller guttetøy som frister, men man vet jo aldri kjønnet, derfor lar jeg vær...

Jo, jeg har gjort det nå :fnise: Jeg bare MÅTTE....

Ja, det er sant, men synes også det er veldig koselig.. :rødme:

Nei, jeg tror det er noe med de abortene jeg har hatt som gjør at jeg fortsatt har troen på at dette kommer til å gå bra engang :)

Men man vet jo aldri?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg kjøper ikke babyklær ennå, og jeg er 3,5 mnd på vei :)

Gjest Gjest_tuppa_*
Skrevet

Hei

Mye fint babytøy ja!! Blir helt syk eg :jepp:

Får kjøpt litt klær selvom det ikke blir til meg, kjenner mange som skal ha bebis i år.

Det stiller behovet litt, og folk lurer heller ikke på hvorfor jeg til stadighet ser på babytøy ;D

Skrevet
Nei, jeg kjøper ikke babyklær ennå, og jeg er 3,5 mnd på vei :)

Ikke jeg heller :) Det haster liksom ikke.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe babytøy enda, fordi jeg føler at jeg må bli litt kjent med småen før jeg kjøper noe annet enn helt nøytrale, hvite første-måneds-bodyer. Kan jo ikke kjøpe blonder til en rockebaby, eller omvendt ;)

Derimot så har jeg kjøpt mammaklær :P

Ikke så veldig lurt, men jeg har tre kjoler og et par topper som ligger og skriker på meg i skapet.

Den ene kjøpte riktignok mannen til meg.

"Duuuh, ikke bli sur nå, men jeg så denne her i butikken jeg går forbi på vei til lunsj, og du hadde vært så vakker i den". OMG! :rødme:

Gjest Gjest_Lourdes_*
Skrevet
Jeg har ikke kjøpt noe babytøy enda, fordi jeg føler at jeg må bli litt kjent med småen før jeg kjøper noe annet enn helt nøytrale, hvite første-måneds-bodyer. Kan jo ikke kjøpe blonder til en rockebaby, eller omvendt ;)

Derimot så har jeg kjøpt mammaklær :P

Ikke så veldig lurt, men jeg har tre kjoler og et par topper som ligger og skriker på meg i skapet.

Den ene kjøpte riktignok mannen til meg.

"Duuuh, ikke bli sur nå, men jeg så denne her i butikken jeg går forbi på vei til lunsj, og du hadde vært så vakker i den". OMG! :rødme:

Herregud så søt han er da :hjertesmil: Tror aldri at min sambo ville gjort noe sånt.. Men han kjøpte faktisk klær til meg i New York en gang, så man skal vel aldri si aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...