Gjest care Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Mad tv har en parodi på "sex in the city", de kaller den "slots in the city". Tror jeg skulle le meg skakk, sad but true..... anbefales på det sterkeste..... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Det hender jeg ser på Mad tv jeg også, og fikk meg en god latter når de viste Slots in the City. Det verste var at han som spilte hun blondie ( har ikke peil på hva de heter) i serien, ligna noe vanvittig også!
Gjest care Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Det verste var at han som spilte hun blondie ( har ikke peil på hva de heter) i serien' date=' ligna noe vanvittig også! [/quote'] Ja, det slo meg også, noe så vanvittig lik
Gjest Starya Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Ja, jeg liker også "Sluts in the city." Mye bedre enn originalen!
Livets datter Skrevet 15. mai 2003 #5 Skrevet 15. mai 2003 Mad TV er helt genialt. Det verste var at han som spilte hun blondie ( har ikke peil på hva de heter) i serien, ligna noe vanvittig også! Tenker du på Carrie? Isåfall er det Michael McDonald. Han spiller også den lille guttungen "Stuart", som ikke liker å bli tatt på . Hysterisk morsomt!!! http://www.madtv.com/
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 MadTV er utrolig bra! Bare så synd at jeg glemmer å se på /ikke har anledning til å se på. Det er litt feil tidspunkt for meg Slots in the city Må få med meg dette!
Gjest Starya Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Jeg så Mad tV når jeg hadde Metropol (rip). Nå glemmer jeg det alltid av, i tillegg til at det ikke er alt der jeg synes guttungen trenger å le av enda.. Men snart..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #9 Skrevet 15. mai 2003 Tenker du på Carrie? Isåfall er det Michael McDonald. Han spiller også den lille guttungen "Stuart", som ikke liker å bli tatt på . Hysterisk morsomt!!! http://www.madtv.com/ Ja stemmer det Vanvittig bra!
Soul Skrevet 15. mai 2003 #10 Skrevet 15. mai 2003 Yup ! Skikkelig morsomme er de, særlig Stuart ja Synes også sendetidspunktet på metropol var bedre enn slik det er nå, glemmer det ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå