The Kitten Skrevet 8. juni 2008 #42 Skrevet 8. juni 2008 Hører på veldig mye, men det går mest i følgende: Leona Lewis HIM Kent Celine Dion Sørstats hip-hop Whitney Houston Elton John Michael Jackson REM Muse Coldplay The Rasmus Shania Twain Sean Paul Shakira Michelle Branch Amerikans country Klassisk musikk (Mozart o.l.) Creed Train U2 Radiohead Michael Bublè Robbie Williams Madrugada The Kooks The hives Timbaland Madonna (helst de gamle sangene hennes) Justin Timberlake 50 cent Snoop dogg R. Kelly P.Diddy Ozzy Osbourne Depeche Mode Nirvana The Beatles Foo fighters Travis The Killers Counting Crows Oasis Will.I.Am Janis Joplin Seal Red Hot Chili Peppers Matchbox 20 Flo Rida Sean Kingston Mary J. Blige Sikkert mye mer også, men jeg kommer ikke på det nå Hilsen The Kitten :banantroll:
kk4eva Skrevet 12. juni 2008 #43 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Disse to damene er mine favoritter, Alicia Keys og Erika Rose, skal se de live to ganger neste uke i New York Bilde fjernet. Trampe-mod- Endret 12. juni 2008 av Trampe
Skade Skrevet 12. juni 2008 #44 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Favoritter: Dumdum Boys :rødme: Podium Cascada Groove Coverage Garth Brooks Alan Jackson Dwight Yoakam Sie Gubba Too Far Gone Hellbillies The Mørkraidds (lokale helter ) Endret 12. juni 2008 av Schlessbeth
TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2008 #45 Skrevet 18. juni 2008 Uten musikk ville livet vært urettferdig. Selv hører jeg på temmelig mye rart, jeg er ikke sjangerbegrenset. Noen definitive favoritter finnes allikevel. Først og fremst kommer Steve Earle. Hans roots-blandede country er veldig naken og direkte, og en fryd å høre på når man har litt utviklet sans for gitar. Sanger som Copperhead Road og Guitar Town er rett og slett fantastiske. Det er ikke alltid jeg er enig i hans politiske budskap, men han har tekster som definitivt er det man kaller velskrevet. Hans standpunkt mot dødsstraff merkes tydelig i enkelte sanger. Vel etter Steve kommer en forholdsvis fersk artist; Chris Knight. Det er mye likt som Earle, men med en langt mer rustikk stemme. Sangene til Knight beskriver mye av den litt mer tafatte sosiale situasjonen i amerikansk landsbygd. Det er også verd å få med seg David Lee Murphy og Brad Paisley. Jeg elsker gitar-runking, og da er rock-sjangeren ganske nært mitt hjerte. Den udiskutable favoritten blir AC/DC, tett fulgt av Led Zeppelin, Autograph og Krokus. Guns 'n Roses er også viktig, men KUN det som er tilhørende Slash. For å touche blues-rocken, så hører jeg mye ZZ Top. Det er musikk som går hånd i hånd med min interesse for amerikanske biler, ingenting er som å cruise avgårde med taket nede til Sharp Dressed Man. Britisk Neo-rock nådde aldri meg, men to band utmerker seg allikevel. The Verve (Richard Ashcroft som soloartist er òg viktig) og Pulp. Pulp tok meg med storm med bare EN sang, det var alt som trengtes - jeg tenker selvfølgelig på Common People. U2 står også ganske klart i favoritt-garasjen. Genial musikk, rett og slett. Og så må vi absolutt ikke glemme to geniale boston/irish-rockere ; Dropkick Murphys og Floggin' Molly! The Wild Rover og Devils Dance Floor er heidundrande bra. Av norsk musikk så må vi dra med oss DumDum Boys, Raga og Stage Dolls. Det blir også litt Steinar Albrigtsen, og jeg er veldig svak for tekstene til Åge Aleksandersen. Espen Lind får også tid på høytalerne mine, og jeg hører også på noe så sært som Teencats. Ut over dette så må jeg sverge troskap til; Roxette Kent Simple Minds INXS (!) Mental As Anything og til sist, en DJ som virkelig vet åssn det skal høres ut; DJ MissBehavin'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå