Gjest søta Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Jeg er 21 år, og forlovet med min samboer som er noen år eldre. Jeg er sååå giftesyk! Han føler nok at han har ganske god tid... Jeg er student, mens han er ferdigutdannet, og i jobb. Vi er enige i at vi skal vente med å gifte oss til jeg er ferdig med utdannelsen min. Tenker på brudekjoler i ett sett jeg! Drømmer om natten at vi gifter oss, dessuten er det mange rundt oss som har giftet seg nå. Det vi ønsker når vi gifter oss, er å gifte oss i utlandet, i en sjømannskirke, bare vi to. Jeg vil da ha en skikkelig kjole. Vi vil også ha en vennefest når vi kommer hjem, så de ikke blir snytt for den... Men; Jeg har lyst å ha brudekjolen på meg da også! Vil jo vise meg frem, den ene gangen jeg skal gifte meg... Synes dere det er teit å bruke kjolen på vennefesten etterpå? Noen som har giftet seg i utlandet selv? Hører gjerne på noen med erfaringer...
Maxine Grey Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Om jeg ble invitert på en slik fest ville jeg så klart sett kjolen på!
Pusekatt Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Hei søta! Velkommen i de gifteklares rekker :D ! Selv skal jeg gifte meg (i hemmelighet!) i USA i sommer, det er kun min tilkommende og jeg, samt våre forlovere som vet at vi skal gifte oss! Vi har valgt denne seremonien, og håper og tror det blir en flott dag! Jeg skal ha ordentlig kjole, nemlig denne. Når vi kommer hjem, skal vi annonsere for hele verden at vi er gift, og så skal vi ha en etterpåfest til høsten eller noe sånt. Og da skal jeg selvfølgelig ha på meg kjolen igjen! Synes på ingen måte det blir teit. Det er jo tross alt bryllupet som skal feires, og hva er vel mer naturlig enn å ha på seg brudekjolen på en slik fest? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå