Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen andre bruder der ute som kan inspirere meg litt når det gjelder morgengave til mannen? jeg har en fantastisk mann, men det er alltid kjempevanskelig å finne på gave til han, for han ønsker seg aldri noe, han sier at så lenge han har meg så har han alt han trenger og det er jo koselig det, men det gjør det veldig vanskelig å finne gaver til han.

Han ønsker seg hverken klokke,mansjettknapper eller slipsnål, det er litt for stivt for ham.

Hvis noen har noen gode ideer ville jeg blitt veldig takknemlig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur i jagerfly? Eller noe annet spennende han kunne tenke seg å gjøre kanskje?

Skrevet
Hei!

Er det noen andre bruder der ute som kan inspirere meg litt når det gjelder morgengave til mannen? jeg har en fantastisk mann, men det er alltid kjempevanskelig å finne på gave til han, for han ønsker seg aldri noe, han sier at så lenge han har meg så har han alt han trenger og det er jo koselig det, men det gjør det veldig vanskelig å finne gaver til han.

Han ønsker seg hverken klokke,mansjettknapper eller slipsnål, det er litt for stivt for ham.

Hvis noen har noen gode ideer ville jeg blitt veldig takknemlig:-)

Jaaaaa!! trenger sårt tips.. Aner ikke hva jeg skal gi han! Ikke bruker han klokke, ønsker seg ikke mansjettknapper eller slipsnål! Min sier akkurat det samme som din `så lenge jeg har deg..` Blir håpløst å gi gave til en sånn... :vetikke: Har du kommet frem til noe??

Skrevet

Gi ham en opplevelse! Et eller annet han interesserer seg for eller kunne ha lyst til å prøve. Eller kanskje noe dere kan gjøre sammen.

Skrevet

Vurderer å gi han en reise, kanskje en bryllupsreise nr to, på vår første bryllupsdag neste år, hva tror dere om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...