mimi82 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Er det noen andre bruder der ute som kan inspirere meg litt når det gjelder morgengave til mannen? jeg har en fantastisk mann, men det er alltid kjempevanskelig å finne på gave til han, for han ønsker seg aldri noe, han sier at så lenge han har meg så har han alt han trenger og det er jo koselig det, men det gjør det veldig vanskelig å finne gaver til han. Han ønsker seg hverken klokke,mansjettknapper eller slipsnål, det er litt for stivt for ham. Hvis noen har noen gode ideer ville jeg blitt veldig takknemlig:-)
LilleMy28 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 En tur i jagerfly? Eller noe annet spennende han kunne tenke seg å gjøre kanskje?
lirypa Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 ta en titt på den gamle tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=319868 Kanskje du får noen tips der?
Gjest Miso Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Hei! Er det noen andre bruder der ute som kan inspirere meg litt når det gjelder morgengave til mannen? jeg har en fantastisk mann, men det er alltid kjempevanskelig å finne på gave til han, for han ønsker seg aldri noe, han sier at så lenge han har meg så har han alt han trenger og det er jo koselig det, men det gjør det veldig vanskelig å finne gaver til han. Han ønsker seg hverken klokke,mansjettknapper eller slipsnål, det er litt for stivt for ham. Hvis noen har noen gode ideer ville jeg blitt veldig takknemlig:-) Jaaaaa!! trenger sårt tips.. Aner ikke hva jeg skal gi han! Ikke bruker han klokke, ønsker seg ikke mansjettknapper eller slipsnål! Min sier akkurat det samme som din `så lenge jeg har deg..` Blir håpløst å gi gave til en sånn... Har du kommet frem til noe??
Ebano Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Gi ham en opplevelse! Et eller annet han interesserer seg for eller kunne ha lyst til å prøve. Eller kanskje noe dere kan gjøre sammen.
mimi82 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 Vurderer å gi han en reise, kanskje en bryllupsreise nr to, på vår første bryllupsdag neste år, hva tror dere om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå