Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjør ALT for han: Dropper avtaler for hans fordel, tilbyr å massere han, kjøper han ting, vil alltid ha sex, gir komplimenter hele tiden, sier jeg er glad i han og at jeg elsker han (men sist nevne ikke så ofte), lager mat til han, hjelper han med å rydde i huset hannes, hjelper han med skolearbeid, forsvarer han når andre sier noe negativt om/til han, har sluttet med å bli sur for alt negativt han gjør mot meg (ikke at det er så mye, men...)

Og han sier ikke så ofte nå lengre at han er glad i meg, han dropper ikke avtaler for min del (det er forsåvidt greit), lager andre avtaler hvis vi allerede hadde en, tilbyr aldri å massere meg eller hjelpe meg å rydde foreksempel når vi har vært ei hel helg hos meg og rotet, han gir meg ikke så ofte komplimenter og han kan si småstygge ting, men det er ikke med vilje, det vet jeg, han er bare så dårlig til å formulere seg.

Men uansett, hva ville dere gjort hvis dette var dere? Jeg vet at han er glad i meg og vil være sammen med meg, det er ikke det... Jeg vil bare at han skal bli en bedre kjæreste.

Burde jeg forresten bli mer "hard to get"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Hvorfor skulle han anstrenge seg det minste i dette forholdet? Du er jo en blanding av skjødehund, mamma og hushjelp.

Som du sier selv, bli litt mer hard to get. I den forstand at du ikke lar livet ditt kretse om han. Gjør egne ting, vær sammen med venner, la han ordne opp i sine egne ting.

Jeg hadde blitt helt matt av en kjæreste som står på så fælt som du gjør. Han kan si småstygge ting, sier du. Kanskje han mangler respekt for deg, og det er egentlig ikke så rart. Du står jo fullstendig på pinne for han.

Still litt krav til han, vær litt bestemt og selvstendig.

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i hva du skriver. Jeg syns du burde ta det opp med han, fortell han hvordan du føler det. Utifra min erfaring er kommunikasjon det eneste som hjelper. Du kan selvfølgelig hinte til det, men ikke forvent at kjæresten din forstår at du ønsker litt mer "attention".

Kjæresten min var litt dårlig på å gjøre småting for meg, men etter at jeg satt meg ned og snakket med han, forandret det seg. Han forstod og innrømte at han var litt dårlig på det, men at han ville prøve å forandre seg på det området, and so he did.

Gjest Alise
Skrevet

Han hørtes ut som en dårlig kjæreste, spør du meg.

Skrevet

Sånn følte jeg det med min ex også... det var mye av grunnen til at det ikke funket! Det er begrenset hvor lenge man gidder å være snill med noen som ikke gir noe tilbake!

Gjest Gjest
Skrevet

Så sant så sant. Angående sexen så er det ikke alltid han har lyst (det er selfølgelig helt lov), men jeg synes at hver gang jeg skal sove hos han er han "for trøtt" kl 12. Og han er 17 år, så kanskje litt unormalt. Og det er ikke noe "galt" med meg, jeg vet at det er mange andre gutter som kunne tenke seg meg, det har jeg blitt fortalt.

Hmm..

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg synes ikke du burde gjøre alle de tingene for han når du ikke får noe tilbake. Det blir helt feil synes jeg.. Det skal jo gå begge veier. Kanskje du burde tenke deg om en gang til om du vil være sammen med han.

Skrevet

Jeg syns det er helt feil at folk sier "du burde tenke om du burde være med han". Det fins mennesker som naturlig nok ikke er vant med forhold og som ikke vet hvordan den andre parten vil ha det. Det beste du kan gjøre, er å snakke med han om det :)

Skrevet

Gi ikke mer enn du kan og virkelig vil.

Gjest Gjest
Skrevet

Du bør definitivt la ham få smake litt av sin egen medisin, men uten å gjøre det altfor åpenbart.

Gjest Gjest
Skrevet

dere er så unge at dette er neppe noe forhold som vil vare livet ut. da syns jeg du burde leve i nuet å ta hver dag av forholdet som det kommer. når du er lei han er det et helt hav av fisk å velge mellom. lykke til.

Gjest Jente37
Skrevet
Hvorfor skulle han anstrenge seg det minste i dette forholdet? Du er jo en blanding av skjødehund, mamma og hushjelp.

Yepp. Denne signerer jeg. Var grunnen til at jeg dumpet min eks. Har lært en viktig lekse!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva hadde det med saken å gjøre? :P Jeg tar hver dag som det kommer, og vet at det ganske sikkert vil bli slutt en dag, men det har ingenting med spørsmålet mitt å gjøre

Skrevet
Du bør definitivt la ham få smake litt av sin egen medisin, men uten å gjøre det altfor åpenbart.

Dette er direkte tåpelig og barnslig. Å hevne seg gjør alltid en situasjon bedre og er selvsagt den beste måten å kommunisere på. :roll:

Skrevet (endret)

Ingen burde trekke inn at dette forholdet ikke kommer til å vare livet ut. Har ingenting med saken å gjøre. Det er mange forhold som varer livet ut selv om man møter hverandre som 17 åringer. Eksempel, mamma og pappa, bestemor og bestefar (RIP).

Endret av ninuska_
Gjest Gjest
Skrevet
Ingen burde trekke inn at dette forholdet ikke kommer til å vare livet ut. Har ingenting med saken å gjøre. Det er mange forhold som varer livet ut selv om man møter hverandre som 17 åringer. Eksempel, mamma og pappa, bestemor og bestefar (RIP).

hallo i luken. folk av de generasonene "måtte" ofte gifte seg fordi de ble gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...