Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye "småkrangler" eller diskuterer du og kjæresten din? Vi gjør det egentlig ganske ofte, men det er ikke sånn at det blir til en alvorlig krangling, og for det meste er det bare "på tull". Men er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Gjest En annen mann
Skrevet
Hvor mye "småkrangler" eller diskuterer du og kjæresten din? Vi gjør det egentlig ganske ofte, men det er ikke sånn at det blir til en alvorlig krangling, og for det meste er det bare "på tull". Men er det normalt?

Det kommer jo helt an på hva dere krangler om i utgangspunktet og hvorfor.

Har begge parter mye å gjøre i perioder er det nok ikke uvanlig at det bygger seg opp mer frustrasjon enn vanlig. I tillegg kan det oppstå mer gnissing når den ene personen er mer fremhevende enn den andre.

Hvis man krangler om småting, veldig ofte er det etter min erfaring mulig tegn på et mer dyptliggende problem i forholdet. Kanskje er det noe dere ikke har snakket helt ut om i forhold til forventninger og ønsker i forholdet?

Skrevet

Jeg er enig med "en annen mann". Hvis dere krangler om bagateller hele tiden, så burde man revurdere om det ligger et dyptliggende problem i forholdet. Krangler dere om de samme tingene i så lang tid at veien tilbake er for lang? Det er lov å diskutere og si egne meninger, bare pass på at adrenalinet ikke stiger så høyt at dere begynner å krangle høytlytt.

Skrevet

Det tror jeg nok er normalt. Vi har ikke saa mange smaakrangler, og har ikke hatt noen skikkelige krangler, selv om det har vaert naere paa et par ganger. Som regel er kjeklingen i forbindelse med stress for begge, og smaa misforstaaelser, men det retter seg kjapt opp igjen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er nok ikke noe dyptliggende problem, er som oftest sånn "late som om vi er sur - tulla - jeg elsker deg" vel og merke så er vi 18 år :P Og ellers så har vi det supert i forholdet.

Gjest Gjest
Skrevet

og er som oftest misforståelser ja :)

Tror jeg hadde svaret på dette selv, gitt

Skrevet

Krangler dere ofte over ting som blir sagt på msn, sms eller lignende?

Bare et spørsmål, med tanke på at kjæresten min og jeg ofte småkrangler over misforståelser over den kommunikasjonstypen.

Kanskje du starter krangler for du vil ha litt mer oppmerksomhet?

Gjest Gjest
Skrevet

Blir en del misforståelser over msn/sms ja, der har du rett. Men finner jo alltid ut av det da, og er ikke sånn at vi blir sur. Bare misforstår:)

Jeg starter ikke kranglene, som sagt så krangler vi ikke, diskuterer. Og det er ingen av oss som alltid starter diskusjonene. Men jeg skulle aldri ha spurt dere, for har funnet ut at det er greit med litt diskusjon, siden alltid er ganske useriøst, og det blir egentlig mer som flørting, enkelte ganger. hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver! Og det er helt normalt, alle mine venner som har kjærester har det også sånn. Litt småkrangling/erting og diskutering. Det kan også være sunt for forholdet, å si hva dere mener og sånn, på en litt mer tullete måte, for da blir det ikke dødsseriløst og ender opp med alvorlig sinthet :-)

Gjest Gjest_Peter_*
Skrevet

Henger meg med på den. Jeg og dama småkrangler og diskuterer en del, men det plager hverken meg eller henne, siden det ikke går over til noe alvorlige greier

Skrevet

Man er alltid heldig og får litt make-up kiss eller sex ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det høres helt normalt ut, og jeg tror ikke alltid det trenger å være et tegn på dypereliggende problemer. For oss går det i perioder, hvor det er mer småkrangling når vi er stressa. Men vi er generelt ikke kjent for å være konfliktsky. Så jeg tror det har en del med hva slags typer man er også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...