Gjest Gjest_Helen_* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Må bare fortelle hva jeg har hatt til middag i dag.. Det var bare såå godt. Jeg er singel, og liker å spise sunt. I dag visste jeg det ville bli en enkel middag siden jeg ikke har handlet inn så mye. Jeg lette igjennom skapet og fant en Toro -spinatsuppe. Fulgte rådet bakpå posen, der det sto som tips at man kunne ha laksebiter i.. Jeg har sånne lakse fileer i fryseren så jeg skar opp en av de og hadde i suppen!!... mmm.. det var super godt, så er det jo veldig sunt samtidig Hva har du spist i dag da?
janne84 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 så flott at det var godt.. Her er ingen av oss glad i laks, så tror ikke det blir laget noe slikt her i hus:) Men idag har vi hatt koteletter i ovn med masse grønnsaker. Stekte de først litt på panna, så sto de i ovnen i to timer, va nyyyyyydelig godt:)
Gjest hyggelig Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 laks i tomatsuppe..? hmm.. skeptisk! og jeg er glad i laks. vi hadde hvitløksmarinert kylling med ris, salat og god, fet () saus.
Lady Lovelylocks Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 laks i tomatsuppe..? hmm.. skeptisk! og jeg er glad i laks. vi hadde hvitløksmarinert kylling med ris, salat og god, fet () saus. Spinatsuppe...
Gjest Helen Parr Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det er selvsagt fint at du liker spinatsuppe med laks, men å si at det er veldig sunt blir jo feil. Laks er bra å spise, men ferdigmat som spinatsuppe er ikke spesielt sunt.
Gjest dorris Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Det er selvsagt fint at du liker spinatsuppe med laks, men å si at det er veldig sunt blir jo feil. Laks er bra å spise, men ferdigmat som spinatsuppe er ikke spesielt sunt. At du gidder.......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå