Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 Har nettopp kjøpt meg faste/urte kuren Tonidren. Begynte på den i dag! Er det noen som har erfaring med denne? Damen i helsekost butikken sa at den var super. Man ville bli mye mer opplagt,få mer energi, gå ned et par kilo og få penere hud! Dessuten ville man miste overflødig vann i kroppen. Om 3 uker får jeg se hvilke resultater dette gir!! Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 Har brukt Tonidren et par ganger, om våren. Skal også ta den i år. Jeg har følt meg renere, bade på innsiden og utsiden. Anbefales!!! Går ned et par-tre kilo, ja:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #3 Del Skrevet 9. april 2002 Faster dere i tillegg, eller spiser dere som normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Har selv tenkt å ta en "runde" med Tonidren nå i vår. Fikk en prøve før jul og det sto i "bruksanvisningen" at man skulle spise som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #5 Del Skrevet 9. april 2002 Hva er prisen på Tonidren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 200 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 9. april 2002 #7 Del Skrevet 9. april 2002 Kan jeg ta Tonidren når jeg ammer? Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #8 Del Skrevet 9. april 2002 Har også kjøpt kuren, men etter 2 dager ble jeg ufattelig lei den utvannede sviskesaft-smaken -huff!! Og ikke meinst den lille pakken med det seige/pairaktige som man skulle spise ved siden, av var ikke noe bedre.... som dere forstår var ikke dette noe for meg.... Kanskje grønn te er bedre for meg??!! Jeg har kuren fortsatt i kjøkkenskapet.... Nå drikker jeg heller mer vann enn før i stedet for Tonidren. Men liker du smaken, er den nok helt sikkert svært bra for kroppen Lykke til folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #9 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har hørt at man må trene i tillegg for og få vekk de 2-3 kg. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. mai 2002 #10 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg og venninna mi starta en sånn kur et år vi dro til syden, men vi måtte bare kaste flaska... (dumme som vi var) vi orka ikke den ekle smaken! Hadde vært mye bedre om man kunne ta det i konsentrert form og bli ferdig med det... Likevel har jeg lyst til å bite tennene sammen og prøve en gang til... Kanskje det hjelper med litt sitrondråper i vannet?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #11 Del Skrevet 16. mai 2002 Kjøpte denne kuren i går etter å ha lest Kvinneguiden!! Begynte i stad, og allerede etter en liten stund, så kjenner jeg at jeg må på do!! Føles som om alt bare renner tvers igjennom! Har aldri vært særlig flink til å følge opp slike kurer, men 3 uker skal jeg kunne klare! Til opplysning, så koster en 3 ukers kur 198,- +/- Fikk da med en liters flaske som jeg kan bruke til denne!! Det smaker ikke så veldig godt, men da kan placebo effekten være til nytte!! Jeg får innstille meg på at dette er bra og da har smaken ingenting å si... YezZ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #12 Del Skrevet 10. juni 2002 Etter å ha lest Kvinneguiden, så fikk jeg og lyst til å prøve denne kuren!! Har nå gått på den en hel uke, og nå begynner jeg virkelig å merke forskjell på kroppen... I natt våknet jeg opp av at jeg måtte på do... Hadde fryktelig knip i magen, og etter det så følte jeg meg helt fin! Huden har blitt friskere i fargen, og ikke minst så føler jeg meg ganske fin i kroppen!! anbefaler på det sterkeste å prøve denne kuren... Hilsen en som har fått energien tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 29. juli 2002 #13 Del Skrevet 29. juli 2002 Kjøpte Tonidren i dag, men lurer på om jeg må vente med å begynne kuren. Hvor ofte drikker dere hver dag? Skal i bryllup på lørdag og da blir det litt vanskelig å drikke jevt hele dagen. Eller går det greit for en dag tro? Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå