Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg klarer ikke å se gleden i syden tur vi skal på. Jeg og kjæresten min skulle på tur helt alene, syns d hørtes bra ut for vi har slette litt, og jeg trur det kunne hjulpet med tur bare vi to siden vi hele tiden er så opptatt at vi ses egentli veldig sjelden selv om vi bor i lag. Men så har et kjærestepar som han kjenne spurt om å få være med, og han har sagt ja fordi han ville ikke si nei til dem. Jeg har vært mot dette, men han skjønne ikke hvorfor ikke det skal bli arti å dra med et annet par. Jeg er redd fordi jeg er veldig sjenert og fordi jeg egentli ikke kjenner dem at turen skal gå dårli, og jeg skal føle meg utenfor. Huff, han mente at det kunne være bra å ha flere med siden vi har hatt det så dårlig, og at vi ikke da vil få mulighet til å krangle. Ja, vi har hatt det dårlig, men vi er fast bestemt for å gi forholdet en sjanse. Og no vil jeg ikke knæge mer om turen han gleder seg til, for no har vi hatt nok krangler om det. Så da må jeg vel bare være blid og fornøyd for at det her skal gå? Har aldri vært i syden.. Blir det sånn at vi blir konstant å være med dem? Noen erfaringer med å dra på par tur?
Lillros Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ingen erfaring med å dra på tur med et annet par, men vil tro at de også vil sikkert ha litt kvalitetstid. Selvom dere drar på turen sammen, så trenger dere ikke være sammen hele tiden heller. Kansje du og kjæresten kan ta å spise en romantisk middag aleine endag. Syntes ikke det er frekt å spørre om det i det hele tatt. Så en annen dag kunne jo du og hun andre jenten gjort noe bare dere 2. Er mange muligheter! Blir nok kjempe koselig =) Plei romatnikken. Maser hverandre på stranden, flørt og kos dere Jeg skal selv til syden med min kjæreste, og jeg gleder meg som en unge =)
Gjest Piper Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg ville satt opp regler før dere reise, sånn at alle er klar over hva som gjelder. Greit nok at samboeren din føler at det kan være greit å ha med et annet par, men jeg likte ikke årsaken til at han ville ha de med. Om han føler at dere bare krangler hele tiden når dere er alene, så ville jeg blitt fly forbanna om han valgte å ta med noen bare fordi dere ikke skal krangle. Han burde også ha snakket med deg om dette, før han sa ja til de. For her har han rett og slett valgt for deg også, og for å si det rett ut så hjelper ikke han noe særlig til at forholdet mellom dere to skal bli bedre. Og nå våger ikke du ta opp dette med han, for du vil ikke at dere skal krangle om dette. Vel første bud i et forhold er at man er nødt til å få snakket om problemene man har, for ellers vil de aldri forsvinne. Du må få si hva du mener om saker og ting, og selv om han ikke liker det du sier må han respektere at du ser litt annerledes på det enn det han gjør. Men for å gå tilbake til hvordan dere best mulig kan få en kosleig tur, så ville ejg satt opp regler før dere reiste. Inviter dette paret hjem tild ere en dag, sånn at du kan bli litt bedre kjent med de før dere reiser. Der kan dere snakke om hvilke forventinger dere har til turen, og du kan si at du ønsker noen aleinemiddager med din samboer for eksempel, eller noen utflukter der det bare er dere to ol. Så kan de komme emd egne ønsker også, så har dere litt å gå etter. Det som er viktig er at alle er klar over dette før dere reiser, for ellers kan du risikere at de gjerne har sett for seg noe helt annet enn det dere har. Kanskje ser samboeren din for seg en tur der dere er sammen hele tiden, og da kan det fort oppstå krangler om dere er uenige. Uansett så kommer dere sikkert til å få en fin uke, men du må også våge å si i fra sånn at du får det slik du ønsker det også.
Gjest Chrissy82 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har heller ikke noe erfaring med å dra på tur sammen med andre kjærestepar men det er sikkert hyggelig! Da har man et par å finne på ting sammen med. Det kan sikkert av og til bli litt kjedelig! Men det er jo gøy å kunne bli kjent med andre par som er på ferie der man er. Men dere må jo ikke være sammen med dem hver dag heller. Kan jo bare si fra at dere vil ha en kveld for dere selv. Så forstår de sikkert det! Kommer sikkert til å føle det samme behovet! God tur! Men husk å si fra om det er noe som ikke passer deg mens dere er på tur!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Takk for svar:) Jeg har sagt alt hva jeg mener om denne turen, og jeg er på et punkt at jeg gir opp. Derfor vil jeg bare prøve å ha en fin tur med det andre paret da. Men syns alle de unødvendige kranglan om den her tur og om de skal være me og liknende har ødelagt mye. Men skal prøve å se positivt på det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå