Gå til innhold

Leading Light, Witchy Bitchy eller Buzz?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snakker altså om plasser man kan ta piercing i Bergen sentrum.

Og hvis jeg ikke husker helt feil så er det Buzz den ene heter, som ligger i Marken.

Er det noen her som har erfaringer med noen av disse?

Leading Light er jo generelt bra. Har ei venninne som har tatt piercinger hos Leading Light i Sandnes og hun er utrolig fornøyd. Hun som tar piercinger på Leading Light er opplært i Sandnes hvis jeg ikke husker helt feil.

Witchy Bitchy ser jo veldig skummel ut når du kommer inn der med en gang. Men jeg vet at de som har gått ditt er fornøyd.

Buzz vet jeg egentlig ingenting om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har piercet meg flere ganger på Witchy Bitchy og er fornøyd med dem. Har hørt om et par som ikke var fornøyd med Leading Light i Bergen. Vet ikke hvorfor da.. Let's buzz heter den i Marken.

Skrevet
Jeg har piercet meg flere ganger på Witchy Bitchy og er fornøyd med dem. Har hørt om et par som ikke var fornøyd med Leading Light i Bergen. Vet ikke hvorfor da.. Let's buzz heter den i Marken.

Hvordan er de som tar piercingene på Witchy Bitchy?

Jeg ble litt sjokkert når du sa at det var noen som ikke var fornøyd med Leading Light :ler: Jeg føler at det er en plass hvor alle blir fornøyde!

Let's buzz, ok, jeg var iallefall ganske nær!

Skrevet (endret)

Jeg kjenner en av dem som jobber på Let's Buzz, og jeg vil langt på vei anbefale den framfor Witchy Bitchy. Han på Let's Buzz satte ringer i brystvortene mine for noen år siden. Veldig fornøyd.

Endret av Agathe
Skrevet

Jeg har bare opplevd dem på withy bitchy som greie, flinke folk.. de fikk meg til å føle meg komfortabel i en litt stressende situasjon. Men det er min opplevelse. Vet ikke om det er noen som har andre erfaringer da. De prater amerikansk de som jeg har vært hos, hugser ikke hva de het. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...