Sanasol. Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Vet forresten ikke om her er det rette stedet for dette spørsmålet... men jeg prøver. Jeg er ei 21 år gammel jente som bor i Trondheim, og som trenger å komme meg mer ut å gå. Jeg har også en teori om at jeg gjennom hele livet er blitt underernært på hund, og derfor er utrolig glad i å omgås dem. Jeg lurer derfor på om det er noen som har en hund som trenger mer lufting, og om dere da eventuelt kunne tenke deg/dere å låne den bort til meg en times tid innimellom. Da hadde jeg blitt kjempeglad! Endret 12. mai 2008 av Sanasol.
Frey Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hva med å henge opp en lapp på nærbutikken? Skal vel litt til å treffe på noen her inne
Sanasol. Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Sannt det. tenkte bare å prøve lykken Takk for tipset.
Helen Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 16. mai 2008 av Helen
Gjest antigartner Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jeg vet ikke hva tråden er ryddet for, så det kan godt være at jeg kommer med et innlegg som også vil slettes, men jeg tenkte på følgende: Hva med å kontakte en kennel, dyrebeskyttelsen eller en annen organisasjon som tar vare på dyr og spørre om de trenger en frivillig hundelufter etpar ganger per uke? Du risikerer jo ingenting annet enn å få et nei...
Sanasol. Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg vet ikke hva tråden er ryddet for, så det kan godt være at jeg kommer med et innlegg som også vil slettes, men jeg tenkte på følgende: Hva med å kontakte en kennel, dyrebeskyttelsen eller en annen organisasjon som tar vare på dyr og spørre om de trenger en frivillig hundelufter etpar ganger per uke? Du risikerer jo ingenting annet enn å få et nei... Takk for gode tips og svar (selv om den av en eller annen grunn kanskje blir ryddet...)
Mashiara Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jag bor också i Trondheim och min hund vill gärna följa med dig på promenad! =)
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Høres ut som et godt initiativ Sanasol. Har tenkt på det samme selv en stund men ikke kommet så langt at jeg har hengt opp lapp rundtomkring på matbutikkene. Bor i Trondheim jeg også og er student så jeg synes det ikke er en ideell situasjon å bli hundeeier. Men skal være i Trondheim utover sommeren, så om noen trenger hundepass i sommer så bare si ifra her inne så kan jeg registrere meg med nick og vi kan gjøre en avtale. Jeg går flere lange turer i marka hver uke, hadde vært kjekt med en hund som turkamerat
Respect Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Jeg er som gjesten over student i Trondheim, og det passer dermed ikke å ha hund akkurat nå. Om noen år er imidlertid planen å kjøpe en. Savner å ha en hund å gå tur med, og jeg kan gjerne stille opp som lufter/passer for noen på uregelmessig basis, også i sommer da jeg kommer til å være alene noen uker. Send meg gjerne en PM!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, da blir det nok deg de henvender seg til Respect Siden du allerede er registret med nick og greier. Yeah yeah Jeg får henge opp lapp på butikken istedet.
Gjest Veterinær Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 jeg ville spurt dyreklinikken nært deg om å få henge opp en lapp om dette hos dem. også ville jeg forklart dette til de som jobber i resepsjonen. Hos oss er det mange eldre mennesker som trenger hjelp til å få luftet hunden sin.det samme gjelder mennesker som har psykiske problemer og som ikke kommer seg like mye ut som de skulle ønske i perioder. veldig ofte kjenner de som jobber på en dyreklinikk mange hundeeiere og vet om ganske mange behov som fins, så ta en prat med de.Kan hende det er flere enn hunden som blir veldig glad :D Bra initiativ! forresten :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 Takk for supert tips, veterinær. Det er jo optimalt om man kan bidra til å hjelpe folk som faktisk har store problemer med å få gitt hunden den mosjonen den trenger, og ikke bare hjelpe folk som "har det litt travelt i ny og ne" eller ikke gidder lufte bikkja hver dag. Er nok ikke alltid lett å være hundeeier med feks sosial fobi kan jeg tenke meg, avstedkommer nok endel dårlig samvittighet når man ikke kommer seg ut av huset med bikkja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå