Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hva er skjedd her? Sett sånn sporadisk på denne serien, noen måneder mellom episodene pleier ikek bety så mye ift rollelisten. Siste jeg så var bryllupet mellom hun unge, søte (Tasha?) og han fyren med briller, som ble overskygget av at hun ble utsatt for et eller annet overgrep fra en sekt eller noe. Da bodde de sammen med hun voksne rødhårete damen som alltid har noen boende hos seg. Opprinnelig forbinder jeg serien med Sally, Alf, osv, men jeg slo på i dag - og kjenner ikke igjen et eneste menneske?! WHAT? Har det gått av en bombe og alle er erstattet med nye eller hva?
Gjest Gjest_charlie_* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hmm.. Skjedd mye, men hvis du så episoden idag så var jo både alf og Sally med, som du nevner. I tillegg så var det jo mye om Beth og hennes familie, og hun er jo mamman til Robbie, som er gift med Tasha Noe klokere?
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Det er ikke noen som er erstattet, bortsett fra Hayley, men hun er ikke med lenger. Men det har kommet endel nye, samtidig som det er mange gamle også som charlie skriver over.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ah - familien til Robbie. Ok. Fikk aldri med meg hva som egentlig hendte med han søte lyse heller - han som havnet i fengsel (???!) som fikk barn med Leah. Hvor ble det av ham? Fortsatt i fengsel?
Naley23 Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Fikk aldri med meg hva som egentlig hendte med han søte lyse heller - han som havnet i fengsel (???!) som fikk barn med Leah. Hvor ble det av ham? Fortsatt i fengsel? Vinnie? Han var med i et Witness Protection Program, så han måtte 'go into hiding'. Det er ikke så veldig lenge siden han var med i en episode utkledd som en kanin som var i VJs bursdag. Han er nemlig faren til VJ. Har aldri sett Vinnie annet enn i flashbacks, men slik forklarte søsteren min det til meg;) Klokere??
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Vinnie? Han var med i et Witness Protection Program, så han måtte 'go into hiding'. Det er ikke så veldig lenge siden han var med i en episode utkledd som en kanin som var i VJs bursdag. Han er nemlig faren til VJ. Har aldri sett Vinnie annet enn i flashbacks, men slik forklarte søsteren min det til meg;) Klokere?? Men de aller fleste i Summer Bay tror at Vinnie ble drept i fengselet, tror det bare er Leah, Sally, Peter og Dan som vet at han lever. Leah trodde jo også at han var død, og hadde sørget og endelig funnet en ny kjærlighet i livet sitt før hun fant ut at Vinnie levde likevel. Derfor Peter kom til Summer Bay, han jobbet med Witness Protection, og skulle prøve å finne ut om Leah var villig til å forlate Summer May for å leve sammen med Vinnie. Men så havnet han i koma før han fikk fortalt henne det, og da han voknet opp hadde hun allerede forelsket seg i Dan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå