linzi Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 heisann. eg skal til marmaris i tyrkia i sommer . 20 juni - 4 juli. er det noen andre som skal på samme plassen.. gleder meg kjempe masse.. det badeland på stranda.. hotellet vårt har basseng og det ligger helt ved stranden.. 5000kr(fly tur-retur, + hotell i 2 uker) driiiit billig"!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Selvfølgelig er det driiiit biiilig til Tyrkia. De er jo nærmeste naboen til Irak, og har vært involvert der... Nei, gud bedre meg...Tyrkia hadde jeg IKKE reist til uavhengig av det som har skjedd der nede også. Utrivelig plass, og et kvinnesyn til tusen.. Innpåslitne messnesker, skittent og gufsent.Nei,har vært der en gang FOR MYE.
vibbi Skrevet 18. mai 2003 #3 Skrevet 18. mai 2003 tyrkia er visst ikke så populært det.Men je skal også til tyrkia (icmeler),og gleder meg jeg og! Snakket med noen i går som hadde vært i Marmaris, de skrøt veldig av det :D Kos deg du,det blir nok storartet! Men pass deg for myggen da!
Midnattsol Skrevet 18. mai 2003 #4 Skrevet 18. mai 2003 Selv har jeg aldri vært i Tyrkia, og det frister heller ikke. Jeg har ei venninne som var i Marmaris i fjor og hun likte seg veldig godt. God tur!
Gjest multien Skrevet 26. mai 2003 #5 Skrevet 26. mai 2003 hallo! jeg skal til tyrkia i sommer til side, satser på å reise 2 juli og 10 september. tyrkia er bare konge plass da, har vert der 4 ganger nå på 2 år, like meg kjempe godt eg. du får ha ein kjempe god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå