Veslejenta Skrevet 14. mai 2003 #1 Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...rticleID=545716 Jeg bare lurer på hva får noen til å gjøre noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 Ekstrem nysgjerrighet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #3 Del Skrevet 14. mai 2003 Det der opplevde jeg for noen måneder siden også. Jeg kom hjem etter å ha vært borte ei ukes tid, og postkassa mi er sporløst borte vekk. De hadde til og med tatt med seg tauet den var bindt fast til stativet med. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Glad for at jeg ikke bor på Torshov lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg driver å vurderer å flytte til oslo, og så sier folk bare alle andre flytter vekk fra oslo, er så mye kriminalitet og vold og dop og dritt. Dette hjelper definitivt ikke, med den torshov kommentaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå