Gjest hyppkol Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Var på byen igår i tr.heim og mista mobilen min:( Flere som ringte meg og fikk tak i h*n som fant den... hørtes ut som det gikk bra å møtes så jeg kunne få tilbake mobilen min.. meen jegg hadde ringt min mor å fikk hun til å sperre tlf min. da fikk jeg ikke tak i h*n mere.... MEN det jeg lurer på... når mobilen blir sperret, går det an å gå innpå den alikevel da? For jeg hadde slått av pin koden Så det går an å slå på tlf uten å skrive inn koden... håper det ikke går an når den bli sperra....
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Han har nok full tilgang på telefonen din, den er bare sperret for kommunikasjon (samtaler, sms, mms, gprs/edge/3g).
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Nei. Mobilen er fult tilgjenglig for han, men han har ikke signaler. Var hvertfall det som skjedde når jeg sperret mobilen min.
Gjest Cascabel Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hva med å få den åpnet så du kan ringe han?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Tror ikke man får åpnet den før man får nytt simkort. Ellers hadde det vært veldig enkelt for den som har telefonen å få den åpnet for trafikk igjen, og svindle eieren...
Gjest jhdi Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Hmm... Jeg skal undersøke om jeg kan få åpnet å ringe igjen.... og så sperre igjen om det går skeivt :S Kanskje det går hvis jeg møter personlig opp på telenor...? Men kan man ikke gjøre som på film da: Se etter om han brukte tlf til å ringe noen plass, finne ut hvilket nr han ringte...vips så har du en venn av finneren...? haha... sikkert bare på c.s.i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå