Gjest Gjest_Villemo_* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hva er det gode liv for deg? Lever du livet du drømmer om? Er du fornøyd? Jeg håper det Jeg er litt nyskjerrig på hva som er "det gode liv" for forskjellige folk. Jeg vet godt hva jeg selv drømmer om, og hvor langt på vei jeg er i å realisere drømmen. Men hva gjoe du for å realisere den? Nyt dagen!!
Gjest *Ulla* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Det gode liv for meg er mye, både smått og stort. ...Å eie et hjemmekoselig hus sammen med min store kjærlighet. Ingen barn. Noen gode venner på grilling en varm sommerkveld. Jobbe bare 4 dager i uka. Gå og handle i matbutikken med samboeren en fredag ettermiddag, når vi skal ha fri hele helga. Sitte på brygga og spise is i varmen. Kjøre rundt i Norge. Shoppe med samboeren en lørdag formiddag... Jeg er iallefall godt på vei til livet jeg drømmer om. Jeg har det veldig bra. Det jeg gjør for å realisere drømmene mine er å prioritere gutten min og meg først. Fordi det er viktigst for meg.
Filur Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg tror jeg nettopp har funnet ut hva begrepet vil si for meg. Nå må jeg bare la tanken modnes litt, så må jeg begynne på realiseringsprosessen. Spørs om jeg klarer det, for jeg er nesten sikker på at forholdet mitt kommer til å ryke en eller annen gang på veien..
The Kitten Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Det gode liv for meg er gode venner og en god familie. Gjerne en hund eller to og en katt. Ingen barn, iallfall ikke enda. Ha en god jobb som jeg trives i og gir meg økonomisk trygghet. Ellers setter jeg stor pris på de små gleder i hverdagen, som for eksempel å bli overrasket med noe positivt. Det være seg en reise eller en liten sjokolade. Alt blir satt pris på. Jeg kommer sikkert på mer senere og, kan komme tilbake og fylle ut. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Raptuza Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det gode livet må vera å få vera frisk, ha ein økononomi som går litt i overskot og at familie og venner har det bra. Og kjenna at det er godt å vera ein Guds skapning på denne jord!
Gjest Pet Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Å ha en snill og solid mann som jeg vet bare vil det beste for meg. Å ha et godt og åpent forhold til sønnen min. Å ha en kosete kattepus. Å slippe å bekymre meg for økonomien min. Å trives på jobb. Og å ha noe å glede meg til!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Hadde jeg sluppet å engste meg 24/7, så hadde jeg allerede hatt det gode liv.
Gjest Gjest_Villemo_* Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Takk for svar:) Om fler også vil svare, så er det flott! Et viktig spørsmål alle burde stille seg. Villemo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå