Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #21 Skrevet 12. mai 2008 Designet var imponerende, og likte veldig godt overdelen. Det sorte ble i overkant for min smak (hehe har en klassisk hvit kjole selv) men dersom den passer personligheten din tror jeg ikke jeg hadde reagert på det i et bryllup. Kjolen så veldig fin ut på deg! Hadde jeg bare vært kreativ nok til å kunne lage min egen kjole....sukk
Gjest Grafica Skrevet 12. mai 2008 #22 Skrevet 12. mai 2008 Jeg syntes den var NYDELIG, og jeg tror nok ingen foreldre blir skremt av den. Det er nok hvitt/lyst til at det blir tradisjonelt nok, samtidig som den er original og nydelig. Bær kjolen din med stolthet!
Gjest trule Skrevet 12. mai 2008 #23 Skrevet 12. mai 2008 Før i tiden var jo sort vanlig farge på brudekjolen. Syntes den var flott jeg. Imponerende at du har designet den selv. :-D Ja kjolene var kanskje sort før i tiden? Da holder jeg meg jo til tradisjonene:) Designet var imponerende, og likte veldig godt overdelen. Det sorte ble i overkant for min smak (hehe har en klassisk hvit kjole selv) men dersom den passer personligheten din tror jeg ikke jeg hadde reagert på det i et bryllup. Kjolen så veldig fin ut på deg! Hadde jeg bare vært kreativ nok til å kunne lage min egen kjole....sukk Overdelen er egentlig det jeg har vært minst fornøyd med, så det var fint å høre. Det sorte er veldig pent, men jeg forstår at du mener det Jeg syntes den var NYDELIG, og jeg tror nok ingen foreldre blir skremt av den. Det er nok hvitt/lyst til at det blir tradisjonelt nok, samtidig som den er original og nydelig. Bær kjolen din med stolthet! Takk, kjenner jeg blir litt løftet opp nå. Godt jeg fikk hjelp til å legge ut bildet. Er godt med flere meninger.
Saeria Skrevet 12. mai 2008 #24 Skrevet 12. mai 2008 Ja, de var det. For da kunne kjolen brukes igjen etterpå som finkjole. Hvitt var for de rike som kunne bruke mye penger på en upraktisk kjole som bare varte en dag. Jeg syntes kjolen din satt veldig pent på deg, og den er jo deg når det er du som har designet den. Så jeg synes du skal bruke kjolen din med stolthet.
Yoshi Skrevet 12. mai 2008 #25 Skrevet 12. mai 2008 HELSIKEN! Har du tegnet den? Den var jo kjempe!! Jeg likte også veldig godt overdelen. Helt fantastisk.
Nelle Skrevet 12. mai 2008 #26 Skrevet 12. mai 2008 WOW! WOW! WOW! Den er jo SHIT lekker!!!!! Og, som noen andre sier her: Før, inntil for ca. 100 år siden, så var sort den riktige fargen å bruke i forbindelse med bryllup, mens hvitt var den fargen man brukte til begravelse. Du MÅ bruke denne kjolen i bryllupet ditt. Den er RÅLEkKER!! :pls: *beundre*
Olive Skrevet 12. mai 2008 #27 Skrevet 12. mai 2008 Dette var en nydelig kjole som satt kjempefint på!!! I høst var jeg i et bryllup der bruden hadde helt svart kjole med bare et hvitt bånd rundt midjen - og alle (selv kristne besteforeldre på 90år) syns hun var råflott! Tror det er blitt litt mer åpent for kjoler som er annerledes, og din var virkelig annerledes av det gode slaget Håper du bruker den og er stolt over den fantastiske kjolen du har tegnet!
Gjest trule Skrevet 12. mai 2008 #28 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk snille jenter:) Jeg er bare så usikker med klær, alltid. Når jeg skal ut på byen så går jeg igjennom hele garderobeskapet mitt 100 ganger, og ender med at jeg løper og kjøper noe nytt. Har hver dag ny ideer om hvordan jeg vil ha kjolen, men nå tror jeg at jeg skal lene meg tilbake og være fornøyd med den jeg har fått laget. Tusen hjertelig takk for alle fine komplimanger, det varmer skikkelig. Hadde jeg kunnet sy selv, så hadde jeg nok stått for min egen garderobe. Elsker å tenke ut hvordan klær, spesielt festkjoler og jakker/kåper skal se ut.
Gjest trulle Skrevet 12. mai 2008 #29 Skrevet 12. mai 2008 WOW! WOW! WOW! Den er jo SHIT lekker!!!!! Og, som noen andre sier her: Før, inntil for ca. 100 år siden, så var sort den riktige fargen å bruke i forbindelse med bryllup, mens hvitt var den fargen man brukte til begravelse. Du MÅ bruke denne kjolen i bryllupet ditt. Den er RÅLEkKER!! :pls: *beundre* Jeg tror jeg er overtalt Nelle, tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #30 Skrevet 12. mai 2008 Dette er seriøst den fineste brudekjolen jeg har sett - ever. Egentlig så liker jeg ikke brudekjoler - kunne aldri tenkt meg å gifte meg i en selv. Men etter å ha sett din er jeg litt mer i tvil. Kjempestilig, du må være stolt av deg selv både nå og på den store dagen! Imponert!!
Gjest Grafica Skrevet 13. mai 2008 #32 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk snille jenter:) Jeg er bare så usikker med klær, alltid. Når jeg skal ut på byen så går jeg igjennom hele garderobeskapet mitt 100 ganger, og ender med at jeg løper og kjøper noe nytt. Har hver dag ny ideer om hvordan jeg vil ha kjolen, men nå tror jeg at jeg skal lene meg tilbake og være fornøyd med den jeg har fått laget. Tusen hjertelig takk for alle fine komplimanger, det varmer skikkelig. Hadde jeg kunnet sy selv, så hadde jeg nok stått for min egen garderobe. Elsker å tenke ut hvordan klær, spesielt festkjoler og jakker/kåper skal se ut. Jeg har bare et ord til deg, flinka: Sykurs! ;D Lykke til på den store dagen din, håper du får en fantastisk bryllupsdag!
Wildy Skrevet 13. mai 2008 #33 Skrevet 13. mai 2008 Kjempefin kjole! Og så lekkert med noe annet enn de evige hvite marengsene som ser klin like ut alle sammen! ( Det hjelper ikke at det er perlebroderi, blonder eller draperinger på livet. Stroppløse, hvite kjoler ser like kjedelige ut alle sammen! Ja, jeg sier selvfølgelig til bruden at kjolen var nydelig, men husker aldri hvoran den så ut etterpå. Marengs........ eller med stort nok skjørt blir det en dårlig pyntet kransekake......)
Karense Skrevet 13. mai 2008 #35 Skrevet 13. mai 2008 Fasongen var nydelig, men jeg ville ikke brukt en med så mye svart på. But go for it, dersom det er det du liker - det er DIN dag!
Gracee Skrevet 13. mai 2008 #36 Skrevet 13. mai 2008 Jeg syns kjolen din var utrolig tøff - vakker, elegant med særpreg! Du har talent som designer!
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #37 Skrevet 13. mai 2008 Jeg syntes den var helt fantastisk fin!! Å! Vidunderlig!!!
Gjest Trule Skrevet 13. mai 2008 #38 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk for alle tilbakemeldinger her. Sitter tilbake med en følelse av stolthet, og det trengte jeg vist:) Jeg skal ha på meg kjolen, og jeg gleder meg nå, tror faktisk min kjære kommer til å bli ellevill:) Gleder meg til den store dagen, og håper virkelig at jeg slipper flere slike tvilende stunder, ,,
Saeria Skrevet 13. mai 2008 #39 Skrevet 13. mai 2008 Du kommer til å se fantastisk ut med kjolen på deg. Det er jeg sikker på! :-D
Gjest Ts Skrevet 13. mai 2008 #40 Skrevet 13. mai 2008 Tenkte jeg skulle ta med noe i talen min om tradisjoner i forhold til sort brudekjole, takk for tipset Saeria:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå