Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Parfymegjest
Skrevet

Har hørt at parfymene fra Chanel er av så god kvalitet. Men er usikker på hvilken jeg skal gå for? Har du en Chanel-parfyme, og hvorfor er denne så god synes du?

Jeg liker parfymer som er tyngre enn de typiske ungdomsparfymene, er i slutten av 20-åra og liker at det lukter litt av parfymene. Men samtidig er jeg redd feks no 5 og liknende er for tung for meg? Liker forøvrig godt mange av parfymene til Dior, slik som pure poison osv, Dior er også et merke med kvalitetsparfymer etter min vurdering.

Videoannonse
Annonse
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Parfymer er veldig individuelt! En parfyme kan lukte forskjellig fra menneske til menneske. Chanel har mange gode, Chance er en jeg liker, den er voksen men ikke alt for tung og dominerende.

Dra til nærmeste parfymeri og prøv på deg en parfyme hver dag (eller liknende). Du finner hvertfall fort ut hvordan du ikke ønsker å lukte ;)

Ellers bruker jeg nesten bare Gucci selv, jeg liker helt klart deres lukter best. Akkurat nå er det Gucci au de parfum 2 (eller hvordan det nå skrives).

Sambo bruker Chanel Allure Sport, den er også helt nydelig! :)

Gjest skorpio
Skrevet
Har hørt at parfymene fra Chanel er av så god kvalitet. Men er usikker på hvilken jeg skal gå for? Har du en Chanel-parfyme, og hvorfor er denne så god synes du?

Jeg liker parfymer som er tyngre enn de typiske ungdomsparfymene, er i slutten av 20-åra og liker at det lukter litt av parfymene. Men samtidig er jeg redd feks no 5 og liknende er for tung for meg? Liker forøvrig godt mange av parfymene til Dior, slik som pure poison osv, Dior er også et merke med kvalitetsparfymer etter min vurdering.

Hva med Chanel Mademoiselle?

Skrevet

Jeg fikk Chance i gave, men liker den ikke noe særlig, den blir forfrisk og sitrusaktig for meg. Coco mademoiselle liker jeg derimot godt. Chanel no 5 lukter sterk såpe på meg....

Gjest Gjest
Skrevet

Chanel no 5 er i en klasse for seg selv.Ingen over - ingen ved siden.Det er en grunn til at den er verdens mest solgte parfyme år etter år etter år... :)

Skrevet

Jeg vil anbefale Chance dersom du liker lette og friske parfymer.

Gjest skorpio
Skrevet
Jeg fikk Chance i gave, men liker den ikke noe særlig, den blir forfrisk og sitrusaktig for meg. Coco mademoiselle liker jeg derimot godt. Chanel no 5 lukter sterk såpe på meg....

Enig det med No 5. Synes også den lukter såpe..?! Litt sånn gammel dame-parfyme for meg det der.. Men nå lukter man jo forskjellig da!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar!

Vet selvsagt at parfymene lukter ulikt på ulike personer og at man har forskjellige preferanser. Skal selvsagt lukte selv først. Men greit å vite hvilke som kan være aktuelle utfra beskrivelsen.

Chance virker ikke aktuell for meg, siden jeg ikke ønsker en så lett parfyme. Tenkte å lukte på Coco, noen som har prøvd den? Liker sandeltre (bruekr Roma), så lurer på om den er bra? Og hva med Allure, er den veldig tung synes dere? Coco Mademoiselle virker vel ganske safe, men lukter den for lite kanskje?

:klø:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg syns ikke Chance er så lett, men nå var det jo det at vi alle oppfatter den forskjellig :gjeiper:

Skrevet

Kan anbefale Coco på det varmeste. Jeg er ikke særlig god til å beskirve dufter, men kan vel beskrives som varm og krydrete, ikke lett ihvert fall. Helt nydelig er den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...