Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg er da altså en prøver.. har ikke prøvd lenger enn denne måneden, og i utgangspunktet skulle vi vente til hva var gift.. om noen måneder. Men sånn som vi tenker så kunne det ta litt tid, og det var viktigere for oss å få et barn til enn å ikke kunne drikke i bryllupet vårt!

Nå er jeg litt usikker på min syklus for jeg har aldri holdt styr på det... men hvis jeg har en vanlig syklus så er IKM 9 mai. Vi hadde sex rundt det jeg mente føltes som eggløsning, men er jo ikke helt stø på ting rundt dette. Når jeg ser på kalenderen min så kan jeg ikke huske når jeg hadde mensen for 2 mnd, men jeg husker faktisk at jeg hadde de samme eggløsningssmertene som denne gang, og det stemmer inn i den syklusen jeg tror jeg har...

Så til poenget.

Jeg har ømme pupper, noe murring i magen men det kommer og går... jeg har ikke vondt nederst i korsryggen noe jeg får ett par dager før TR, jeg innbiller meg å ha lest at hvit utflod er bra.. men og at det også kan bety at TR kommer.. når jeg strekker meg så gjør det no inni helsikes vondt nederst på magan..

ellers er jeg sliten, men det kan jo være at jeg har et litt hektisk liv for tiden..

Jeg vet jeg bare burde gå å kjøpe en test, men samtidig så er det litt skummelt... For vi vil jo ha et barn til nå, og da blir jeg skikkelig skuffet hvis jeg ikke er gravid. Samtidig så er jeg redd jeg skal bli lettet hvis jeg ikke er det siden bryllupet nærmer seg...

så egentlig går jeg bare rundt og venter på TR av seg selv.. men det er jo skikkelig nervepirrende. Ikke vil jeg si noe til sambo før jeg vet det heller.. har lyst til å eventuelt overraske ham...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Synes alltid at det er greit å bare ta en test jeg. Da får man et svar og ferdig med det. Da trenger man ikke drive med å tenke og tolke.

Gjest Gjest
Skrevet

Du er inne i en veldig spennende peroide nå, vet hvordan d der er. Er selv gravid i 3. mnd, og husker godt spenningen før testing.

D som er så vanskelig med dette er jo nettopp at alle har ulike symptomer og grader av disse når en blir gravid. Egentlig så er d faktisk helt umulig for andre (og en selv kanskje) å svare på! Selv samme kvinne kan ha helt ulike symptomer fra graviditet til graviditet. Du er jo noen dager over IKM nå, så d er jo absolutt mulig :) Og d at du føler at ting er litt annerledes enn ellers før mensen kan jo også være et tegn..

Jeg har dessverre ikke noe mer klart svar enn dette, annet enn at jeg forstår spenningen din. Prøving innebærer jo som regel også noen skuffelser, men sånn er d for de fleste.

Jeg hadde kjøpt meg en digital test i morgen, og er du ikke gravid, så er neste eggløsning langt vekke ;)

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Du er inne i en veldig spennende peroide nå, vet hvordan d der er. Er selv gravid i 3. mnd, og husker godt spenningen før testing.

D som er så vanskelig med dette er jo nettopp at alle har ulike symptomer og grader av disse når en blir gravid. Egentlig så er d faktisk helt umulig for andre (og en selv kanskje) å svare på! Selv samme kvinne kan ha helt ulike symptomer fra graviditet til graviditet. Du er jo noen dager over IKM nå, så d er jo absolutt mulig :) Og d at du føler at ting er litt annerledes enn ellers før mensen kan jo også være et tegn..

Jeg har dessverre ikke noe mer klart svar enn dette, annet enn at jeg forstår spenningen din. Prøving innebærer jo som regel også noen skuffelser, men sånn er d for de fleste.

Jeg hadde kjøpt meg en digital test i morgen, og er du ikke gravid, så er neste eggløsning langt vekke ;)

Lykke til!

Mente selvfølgelig at neste eggløsning IKKE er langt vekke, hehe.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

takk dere...

i dag dro jeg på butikken og kjøpte en test..

Jeg er gravid!!!

Skrevet

Åååååååååååå!!!!! :klem: :klem: GRATULERER!!!!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...