Gå til innhold

Tømming i dama...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg har et slitsomt problem... etter at vi har hatt sex og han har tømt seg i meg, må jeg alltid springe på do, for at ikke hele senga skal bli full av graps. Klarer rett og slett ikke å holde det inne, er dette et vanlig problem for jenter? å hvordan gjør dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Håndkle ved senga som du legger under deg`?

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er en av grunnene til at jeg foretrekker kondom.(Er en av dem som ikke merker noe forskjell med og uten,uansett da),men en ekstra bonus å slippe sånt griseri :fnise:

Skrevet

Jeg tror mer eller mindre alle enten må løpe på do, ha noe å tørke det vekk med, eller rett og slett takle "sølet"... Jeg går for å ha et håndkle liggende ved senga :)

Skrevet

Tror problemet ditt gjelder de alle fleste jenter ;)

Skrevet

Man kan holde det inne en stund ved å knipe igjen, men før eller senere må det jo ut på en eller annen måte. Hva er galt med å gå på do etterpå?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke det problemet. Det blir oppi der helt til jeg går på do. Tror ikke det er helt vanelig for har hatt et par typer som har bemerket akkurat det at jeg ikke springer på do med en gang etterpå evnt må tørke.

Skrevet

Hvis jeg ligger på sia kan det bli liggende litt, men ligger jeg på rygg eller mage så renner det ut! Kan ikke knipe for å holde det igjen, for da blir det trangere der inne å da renner det hvertfall, for jeg klarer ikke knipe så hardt at hullet blir tett :fnise:

Skrevet
Hvis jeg ligger på sia kan det bli liggende litt, men ligger jeg på rygg eller mage så renner det ut! Kan ikke knipe for å holde det igjen, for da blir det trangere der inne å da renner det hvertfall, for jeg klarer ikke knipe så hardt at hullet blir tett :fnise:

Enig!

Skrevet

Det er forresten bra å gå å tisse etter sex, selv om det ikke kanskje "passer" så bra. Man vil jo gjerne ligge å kose sammen, ikke fly på do. Har hørt at det er mindre sjanse for urinveisinfeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...