Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Hei, jeg har et slitsomt problem... etter at vi har hatt sex og han har tømt seg i meg, må jeg alltid springe på do, for at ikke hele senga skal bli full av graps. Klarer rett og slett ikke å holde det inne, er dette et vanlig problem for jenter? å hvordan gjør dere andre det?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Dette er en av grunnene til at jeg foretrekker kondom.(Er en av dem som ikke merker noe forskjell med og uten,uansett da),men en ekstra bonus å slippe sånt griseri
IloveNY Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg tror mer eller mindre alle enten må løpe på do, ha noe å tørke det vekk med, eller rett og slett takle "sølet"... Jeg går for å ha et håndkle liggende ved senga
Possibly Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Man kan holde det inne en stund ved å knipe igjen, men før eller senere må det jo ut på en eller annen måte. Hva er galt med å gå på do etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ikke det problemet. Det blir oppi der helt til jeg går på do. Tror ikke det er helt vanelig for har hatt et par typer som har bemerket akkurat det at jeg ikke springer på do med en gang etterpå evnt må tørke.
Amalie_85 Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hvis jeg ligger på sia kan det bli liggende litt, men ligger jeg på rygg eller mage så renner det ut! Kan ikke knipe for å holde det igjen, for da blir det trangere der inne å da renner det hvertfall, for jeg klarer ikke knipe så hardt at hullet blir tett
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Hvis jeg ligger på sia kan det bli liggende litt, men ligger jeg på rygg eller mage så renner det ut! Kan ikke knipe for å holde det igjen, for da blir det trangere der inne å da renner det hvertfall, for jeg klarer ikke knipe så hardt at hullet blir tett Enig!
Storm83 Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Det er forresten bra å gå å tisse etter sex, selv om det ikke kanskje "passer" så bra. Man vil jo gjerne ligge å kose sammen, ikke fly på do. Har hørt at det er mindre sjanse for urinveisinfeksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå