Gå til innhold

boob tube

Imax

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg til høsten og skal ha stroppeløs kjole. Jeg går mye i shorts og topp med stropper om sommeren, men jeg er livredd for å få stroppeskille når jeg skal ha bare skuldre til bryllupet. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i (i oslo eller på nettet) en "boob tube", dvs. en stroppeløs topp som faktisk sitter!

ellers er jeg også på utkikk etter stroppeløs bikini, men skjønner at det ikke er moten. forslag til hvor jeg kan gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke forslag til hvor du kan få kjøpt noe nå, men det å lage en boob tube er ikke så vanskelig.

Gå i en stoff-butikk og kjøp jerseystoff eller annet tøyelig stoff i kule farger eller mønstre. Mål det på kroppen, klipp et avlangt stykke og sy sammen kortenden.

For å sikre at den henger oppe bør du sy den litt trang. I tillegg kan du kanskje sette på bånd som du kan variere litt. Hvis du fester dem på fronten, og lager en skjult knappeløsning, så kan du enten knyte de bak nakken eller ha dem som vanlige stropper, slik at du ikke får det samme skillet hele tiden.

Prøv ellers å få tak i "korsett"-topper, som har spiler så du slipper det mye stoffet som plutselig kan rulle seg sammen. Kan ikke huske hvor jeg har sett sånne, men de finnes sikkert. Sjekk H&M.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Så en lyserosa stroppeløs bikini på H&M i går... Og Panos Emporio har også en lekker stroppeløs bikini denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...