Gå til innhold

Smake sin egen sæd!

Fremhevede innlegg

Gjest 2 times johnny
Skrevet

Hei!

Er en gutt som nok har en litt uvanlig lyst!

Jeg har nemlig lyst til og komme i dama mi, i munnen eller inni henne for så og kline med hun eller legge med ned og slikke/suge min egen sed ut av henne. Eventuelt sprute sæden min utover rumpen og slikke det i meg.

Når jeg onanerer og stopper opp rett før jeg kommer, kommer det alltid endel sæd ut. Det hender seg da at jeg tar fingere opp i munnen. Synes det smaker godt og blir kåt av det.

Men hver gang jeg kommer i dama mi tenker jeg NÅ skal jeg gjøre det, men nei, lysten forsvinner. Akkuratt som det er en sperre som kommer opp etter jeg har tømt meg!

Andre som har det sånn? Noen som får seg til og gjøre det?

På forhånd takk for seriøse svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forsto problemet her. Du vil gjerne slurpe i deg sæden din men mister lysten når den er der? Lurer du på om det er unormalt å ha lyst til å smake på egen sæd? Nå er jeg dame da,men kan ikke si jeg hadde reagert negativt på dette...

Gjest Gjest
Skrevet

Grunnen til at du mister lysten er nok fordi du kommer. Kroppen får en masse signaler som sier at "ok, nå er jeg ferdig med det jeg ville, så da skrur vi av alt som heter kåthet og lyst sånn at jeg kan slappe av".

Et lite dilemma det der siden handlingen som muliggjør det du i et øyeblikk kan tenne veldig på er samme handlingen som gjør at det mister attraksjonen overhodet.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde en ex engang som tente veldig på dette. Så jeg brukte å kline med han når han hadde tømt seg i munne min, ofte gav jeg han litt sæd også :) så du er nok helt normal ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...