Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

redd for SARS??

Hører at Sars-viruset sprer seg til flere land,og flere mennesker blir smittet- og noen dør. det jeg da lurer på er:

Er du redd for Sars???

Jeg kjenner jeg får en ekkel følelse inni meg når jeg hører at Sars har spredd seg til et nytt land. Var ikke det første tilfellet påvist i Norden, tro?

Er ikke sånn som blir hysterisk og isolerer meg så fort noe "går" men det er litt skremmende...... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

egentlig ikke. men jeg er skikkelig astmatisk i utgangspunktet så jeg tror det ville gå rett vest om jeg pådro meg denslags. lungene mine er bare ikke skapt for å tåle sånt...

Gjest Embla s
Skrevet

Hørte at de forsker fram medisin. Om et par mnd kan de begynne p behandle..

Skrevet

Litt bekymret er jeg da i ny og ne, men direkte redd - nei det er jeg ikke. Gjør ikke noe annerledes nå enn før SARS.

Jennifer

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd, men jeg shar så utrolig vondt av de som opplever det! Det er jo skikkelig fælt... Men kommer det til skandinavia blir jeg nok utrolig skremt...

Skrevet

Ikke egentlig.

Hadde nok vært mer redd om jeg befant meg en annen plass enn her, og særlig i vesten....

Skrevet

her jeg er bor har folk begynt å kjøpe inn munnbind. Har en litt hysterisk mann som ville ut på apoteket men da slo jeg neven i bordet.

Har fortstatt ikke sett noen med munnbind her da.

Skrevet

Nei, er ikke redd før det kommer til norden og det enda ikke er funnet medisiner mot det.

Skrevet

Nei, er ikke redd for SARS. Ennå.

Skrevet

Redd, tja...

Kanskje ikke heelt ennå ?

Men svært bekymret er jeg :(

Synes det er litt skummelt at tendensen blir verre og verre.

Greit at noen land i Asia blir erklært "friskmeldte", men det er ikke over for det....

*grøsse*

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Ikke for meg selv i alle fall. Er mer bekymret for mine kjære...

Skrevet

Er heller ikke bekymret her & nå, men hadde opprinnelig tenkt å reise til Asia i sommer..........men det er avlyst pga SARS

Skrevet

Nei. må faktisk si at jeg ikke har tenkt så veldig mye over at det kan true oss her oppe.

Gjest Lott@
Skrevet

Nope - livet er for kort til å bekymre seg over slikt. Min dag kommer når den kommer, Sars eller ikke.............

.............. så derfor: Lev livet som om hver dag var den siste!!!!

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd SARS - men jeg reiser ikke til Asia nå - noe jeg heller ikke hadde gjort om det ikke var SARS.

Jeg har også hatt sex uten kondom og syklet i trafikken uten hjelm.

(ikke at dette var smart, men for å få et persepktiv på det hele...)

Skrevet

helt enig med Tusenfryd!! :enig_animasjon:

Jeg er heller ikke redd, men kommer til å ta mine forhåndsregler den dagen det faktisk kommer til norge. (munnbind etc) Men ikke før!

Skrevet

Nei - ikke egentlig.

Vil selvfølgelig ikke akkurat oppsøke smitte etc. ... men kommer "kula" med navnet ditt på så kommer den.

Skrevet

Kom hjem fra Kina i slutten av januar. Pådro meg et eller annet mystisk virus der. Ble skikkelig sjuk med masse høy feber, hadde jeg SARS kanskje??? Det er jo kun en pitteliten del av de som blir smittet som dør av det. For de fleste er det vel som en kraftig influensa eller????. Heldigvis var jeg i god fysisk form så med bare en kraftig ørebetennelse som følgesykdom kom jeg meg i løpet av et par uker.

Om jeg er redd for SARS? Nei! Drar gjerne til Kina igjen!

Skrevet

jeg er vel ikke direkte redd nei. men jeg blir nok redd hvis det kommer til norge. men jeg håper jo at de som reiser, og flyselskapene og sånn tar sine forholdsregler det gjør jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...