Gå til innhold

Smerter i gane ved spising

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt en veldig rar dag, rett og slett. Hver gang jeg spiser så får jeg store smerter i ganen (ikke i nærheten av tennene), det presser og blir ømt og fælt. Når jeg slutter å spise så går det vekk etter 15 min. Men tar jeg en bit til så blir det smertefullt igjen.

Veldig plagsomt og jeg håper det går over snart, men hva kan det være?

Har aldri vært borti lignende. Gjør ikke vondt når jeg gjør andre ting med munnen, som å snakke og drikke.

:(

Videoannonse
Annonse
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg har det faktisk sånn innimellom jeg også, men har aldri vart en hel dag da. Jeg har ikke tenkt på det som noe annet enn noen litt ville nerver ;)

Lurer også på om det kan ha vært med en spesiell type mat. Jeg er jo allergisk for Soya, kan hende at det har vært noe slik.

Men kjenner følelsen, det er ikke noe godt! Presser oppi bak, føles ikke som det har noe med tennene å gjøre.

Skrevet

Jeg kjenner til problemet, jeg hadde det slik for noen uker siden. Det svidde og var ømt i gomma en god stund etter hvert måltid. Kan ikke huske at jeg hadde spist noe spesielt på forhånd, så jeg lurer like mye på hva dette kan være?

• 5 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har hatt slik hele livet fra tid til annen og irriterende når det er tilfelle. hva jeg har hørt av en amfetaminmissbruker tidligere var at dette antakeligvis var væskemangel, hver gang det er slik når jeg spiser nå så drikker jeg som et avløp og det gir seg litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...