Gå til innhold

"He´s not that into you"

Gjest Superforvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Superforvirret

Jeg sliter med å tolke signalene jeg får fra min søte nabo/venn. I begynnelsen var det ingen tvil om at vi var veldig sterkt tiltrukket av hverandre, rent fysisk. Vi sendte en del hete sms´er til hverandre, og det var tydelig at "noe" kom til å skje. Til slutt rotet vi grundig en sen lørdagskveld, men lå aldri sammen.

Neste dag sa jeg til ham at jeg likte ham godt, men at jeg måtte vite sikkert hva vi skulle gjøre videre. I utgangspunktet er jeg egentlig bare interessert i å ha ham som knullekompis, det er mye som gjør at vi nok ikke egner oss som kjærester. Det ervi forsåvidt enige om.

Han fortsatte den heftige flørten helt til jeg ga klar beskjed om at hvis han ikke fikk lov til å tirre meg sånn mer uten å gjøre noe med det.

De siste to ukene har vi hatt det hyggelig sammen som venner, reist på småturer bare vi to, sett film hos ham osv. Han sender meg massevis av kjempesøte sms´er om hvor herlig jeg er, hvor godt han trives sammen med meg, at han gjerne skulle hatt en dame som meg en gang. Gjør man det med venner??

Men ikke en eneste gang har han gjort fremstøt, vi har såvidt vært borti hverandre.

Hva i huleste skjedde? Jeg finner ikke ut av ham. Kan godt være bare vennen hans, men det hadde hjulpet å vite hva som foregår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antigartner

Hva som har skjedd?

Han er mann. Han tar ting bokstavelig. Du gir beskjed om at han ikke kan fortsette med fremstøtene med mindre visse vilkår er oppfylt. Vilkårene er ikke oppfylt. Han slutter.

Edit:

Jeg har ikke lest boken du viser til, så det kan godt være at jeg har misset et poeng eller to.

Endret av antigartner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lest den. Synes den på en humoristisk måte tar for seg hvor utrolig mye dumt vi jenter kan finne på å unnskylde fra det annet kjønn- og fortsatt gidde å bry oss ;-) Men den er nok ingen fasit- virkeligheten er ikke sort/ hvitt.

Kan du ikke ringe ham og spørre? Rett frem? Du slipper å lure og kan "gå videre" dersom svaret antyder at dere ikke fortsetter.

Varm klem!

Endret av Strid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

Jeg har også lest den boka.. Synes den er morsom.. Artig å lese hvor mange teite unnskyldninger vi kvinner kommer med.. og hvor mye vi analyserer ting..

Jeg ville også bare spurt han rett ut hva som skjer? Hva han vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente37

Jada, har også lest boka. Syns den er full av jalla, amerikansk pjatt. Men av og til var det et gullkorn...men de satt langt inne!

Poenget er vel: Menn sier/tar ting bokstavelig. Kvinner analyserer hvert eneste ord og krisemaksimerer (fille)ting ihjel. Bare les innleggene på KG for å skjønne det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den, ledd av den og vært enig i den hele veien. Om det er amerikansk pjatt eller ëi, så tror jeg virkelig ikke at en forelsket mann er til å ta feil av.

Er han til å ta feil av- well, he's just not that into you. I hvert fall i 95% av tilfellene. Brutalt, men sant.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...