Gå til innhold

Spm til gutta (og jentene) om fregner

Anbefalte innlegg

Gjest Soljenta
Skrevet

Når dere ser ei jente/gutt med masse fregner - og da mener jeg ikke bare det søte drysset over nesa altså. Tenker dere da ÆSJ - eller synes dere det er pent!?! Kunne DU vært sammen med noen som hadde fregner over hele seg? Jeg bare lurer..........

Videoannonse
Annonse
Gjest Venetia
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe særlig, iallfall ikke sammen med kombinasjonen bleik og rødhåret.

Skrevet

Jeg har fregner selv... Men nå når det har vært vinter og lite sol (og kanskje jeg har forandret meg), synes jeg liksom at jeg har så få fregner.. Tror kanskje jeg er så vant med det at jeg ikke merker det omtrent.. hehe.

Poenget mitt var: jeg hata fregnene mine før, men nå når jeg er 27 synes jeg godt jeg kunne hatt enda flere (og de kommer nå med sola). Synes fregner gjør jenter søte, spennende og sjarmerende.. Liker altså fregner!! Kan være skikkelig pent med fregner, men det kommer jo selvklart an på helheten osv.

Skrevet (endret)

Jeg er rødhåret med fregner over nesten hele meg og får ofte komplimenter om at jeg er attraktiv, har pent hår, fine fregner og at jeg ser så frisk og sunn ut.

Jeg skjemtes over fregnene frem til jeg ble 14-15 og rett og slett glemte det av, nå setter jeg pris på dem.

Jeg synes at det ser koselig og friskt ut med fregner.

Endret av absinthia
Skrevet

Liker fregnene mine, jeg.

:)

Gjest antigartner
Skrevet
Jeg synes ikke det er noe særlig, iallfall ikke sammen med kombinasjonen bleik og rødhåret.

Jeg liker den kombinasjonen kjempegodt, jeg :)

Skrevet

Jeg synes fregner kan være kjempefint! Jeg har noen få selv også... :)

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Fregner er søtt :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg får litt fregner om sommaren med sola. Syns det er søtt og set pris på dei!

Gjest *Ulla*
Skrevet

Har igrunn aldri reflektert over akkurat det. Jeg registrerer om en person har masse fregner, og ferdig med det. Ville absolutt ikke vært avgjørende for om jeg skulle blitt sammen med en person eller ikke.

Skrevet

Jeg synst det er dritfint :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Så om dere såg en person på noen meters avstand på gata som dere syntes var fin å se til, hadde dere da endret mening om dere fant ut at personen hadde masse fregner når dere kom helt nært?

Skrevet
Så om dere såg en person på noen meters avstand på gata som dere syntes var fin å se til, hadde dere da endret mening om dere fant ut at personen hadde masse fregner når dere kom helt nært?

Hæææ? Har ikke alle i tråden sagt at de synes det er fint med frgner?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns et fregnedryss på nesa teller positivt på en mann eller kvinnes utseende. Fregner over hele kroppen er jeg mer nøytral til. Jeg syns verken det er spesielt stygt eller spesielt fint, men helt nøytralt. På lik linje med at jeg ikke syns det er verken pent eller stygt å være blek. Det er heller noe jeg ikke tenker så mye over når noen har det. Det ville altså ikke hatt noe å si for om jeg syns noen var pen.

Eller, jeg syns fregner er hakket finere på jenter enn på gutter, tror jeg.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har vore saman med ein som hadde fregner over heile seg, det var berre fint, det. Sjølv om han hadde bleik hud, og hadde ein tendens til å bli ganske rosa om sumaren.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får alltid fregner om sommeren,et lett lite "dryss" over nesa,litt ellers i ansiktet og på knærne og fingrene.Synes det er fint men noen ganger skulle jeg ønske huden bare var brun og jevn over hele ansiktet.Jeg synes egentlig fregner,blek hud og rødt hår er finere på jenter enn på gutter.gutter blir på en måte bare bleike,mens jenter blir mer spesielle og pene med det.

Skrevet

Jeg synes det er kjempepent! og spesielt om de er litt brune også, og ikke helt likbleke :)

Skrevet

Har selv fregner og blir fortsatt sjekket opp på byen;) Kan være mitt bedårende smil og store utringning :hoho:

Fra useriøst til alvor. Hvorfor bekymre seg? Noen liker fregner og noen liker det kanskje ikke like mye. Du liker kanskje de med brunt og kort hår bedre enn de med lyst og langt hår. Har du et stort smil så trenger du ikke bekymre deg!

Har forresten alltid fått høre at andre misunner meg fregnene, de synes det er så søtt... Men man vil vel alltid ha det man ikke kan få!

Skrevet

Synes det er fint jeg, både på jenter og gutter! Men så har sambo kobberrødt hår og fregner også :hjerte:

...minnes da jeg var liten at jeg brukte mammas brune kajal til å tegne fregner på meg før jeg gikk på skolen :fnise:

Skrevet
...minnes da jeg var liten at jeg brukte mammas brune kajal til å tegne fregner på meg før jeg gikk på skolen :fnise:

Nå finnes det faktisk en fregnepenn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...