Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2008 #21 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har selv cellulitter på baksiden av lårene og på rumpa. Har aldri brydd meg så mye om det, kaster klærne fordet jeg da. Ingen menns om har klaget enda heller, men kanskje de tenker sitt
SMann Skrevet 13. mai 2008 #22 Skrevet 13. mai 2008 Det er helt normalt og jeg ser det ikke som noe problem så sant kvinnen generelt ser "sprek" ut.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #23 Skrevet 13. mai 2008 Nesten alle damer har cellulitter, så menn som ikke tåler det bør heller konvertere til homoseksualitet. Jeg bryr meg ikke ;-). CD Sweety, menn har da vel slikt også. Bare spør sambo.
Gjest GUTT_27 Skrevet 13. mai 2008 #24 Skrevet 13. mai 2008 Personlig så tenner jeg på celulitter, jeg synes det er fint og gir struktur i huden. :rødme:
IloveNY Skrevet 13. mai 2008 #25 Skrevet 13. mai 2008 Personlig så tenner jeg på celulitter, jeg synes det er fint og gir struktur i huden. :rødme: det hadde vært no det!
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2008 #26 Skrevet 13. mai 2008 Har alle damer det? Hm... Jeg tror ikke jeg vet hva det er, og driter i det gjør jeg vel også...
caso Skrevet 14. mai 2008 #27 Skrevet 14. mai 2008 Cellulitter tror jeg er et ord, som er skapt i mangel på noe bedre å klage på en fuktig vinkveld for 50 år siden eller noe Jeg har aldri hørt begrepet brukt av andre enn kvinner, og media. Jeg tror det er noe media blåser opp om kjendiser, som menn ikke skjønner hva problemet er, og som enkelte kvinner henger seg opp i. Jeg vet hva en cellulitt er, men jeg har fortsatt til gode å finne en, uten å blitt pekt mot en
FantasDick Skrevet 15. mai 2008 #28 Skrevet 15. mai 2008 Hvis jeg klemmer på lårene mine så får jeg synlige cellulitter - viste dem til forloveden, og da sa han "åh, er det dèt som er cellulitter?" :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå