Gå til innhold

pent brukte pupper...

jordbær

Anbefalte innlegg

...til salgs.

De forbanna dritt-tingene passer ikke inn i bunaden i år:(

4-5cm videre rundt brystene i år.. Kjempekrise..

Den er akkurat like passende i midjen som i fjor.. men puppene.. de får jeg altså ikke inn.. Jeg tror jeg kutter dem av meg snart..

:kjempesinna: :veldigsur: :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordbær:Om du er god på kroppskutting, så kunne du godt ta deg en tur hit også, ellers blir nok 17-mai uten bunad på meg. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
ja ja. mange betaler flere månedslønner for å komme i samme situasjon...

Synd for dem d gjelder d at de må kjøpe d andre har fått gratis... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søta

Jeg kan nok heller ikke bruke bunaden min, dem er nok altfor stooor! Har ikke gjort noe med den siden jeg fikk den heller, da jeg ble konfirmert for 6 år siden.

Puppene har nok minket litt også, går greit, bare de ikke blir enda mindre så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker at dette var min stooore frustrasjon da jeg fikk sydd bunaden min.

Syntes at det var kjempeflaut at den gang på gang måtte justeres over bysten. Men heldigvis passer den fortsatt akkurat der da.

Muligens er det verre med midjen :roll: .

Har ikke prøvd den på et par år nå og lever i den tro at jeg sklir rett inn i den ennå. Det er lov til å drømme..

Bunader skulle hatt strikk på slike kritiske steder altså.

Heldigvis er det vidde i skjørtet, så rumpa får utfolde seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det er jo normalt sett mulig å sy ut en bunad der det trengs?

Min er nesten dobbel i hele overdelen den, for at det skal kunne gjøres plass til både mer mage og mer pupper enn jeg hadde som konfirmant. Litt romselig var den laget da, så nå, 9 år senere går jeg fortsatt inn i den. Eller, rettere sagt, 8 år senere gikk jeg fint inn i den, og ett år etter det HÅPER jeg at jeg fortsatt glir rett inn. Puppene har ikke vokst siden i fjor, dem er det plass til, men magen har vel vokst litt da.... Vel, glir nok inn i den i år også.

Men nå klarte jeg å lage dette til et langt svar om meg, IGJEN. Det jeg mente var at: kan dere ikke få sydd ut bunaden da (kort frist nå til lørdag, men sånn generelt) slik at de kan brukes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh... sånn hadde jeg det i fjor den 11.mai like før jeg skulle i familieselskap.... :o

Det var en halvtime til vi skulle dra, og den passet søren tute ikke over bysten! Hadde lagt på meg på magen, men det gjør ikke noe, da stakken er vid over magen, Men stakken skal hektes sammen like over bysten / litt lenger nede, så den hviler litt på bysten. Og DE hempene ville ikke samarbeide heeelt..... :-? DA var jeg :sinna: og :frustrert:

Men sambo fikk lukket den igjen med litt kamp, og jeg kunne dra lettere svett på festen.... :roll:

Sånn vil jeg ikke ha det igjen, så jeg har kjøpt meg en body som strammer inn både mage og pupper. Nå SKAL det gå bra :D

Håper jeg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Heller stramme inn puppene enn sy ut bunaden? Hadde jeg vært deg hade min bunad blitt sydd ut 18. mai i fjor (for jeg ville brukt den 17, og man rekker vel neppe slikt i mellomtiden (unntaket er for meg, som hadd efått mamma eller ei tante (gjerne de to i samarbeid) til å sy den ut for meg allerede før 17. mai))

Jaja, kanskje ikke alle bunader har slike muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum.. vet ikke om det går an å sy den ut i brystdelen,,,,, Det er en beltestakk, vet ikke om det har noe å si jeg ?

Skal sjekke med en bunadkyndig person, tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den BHen var ikke dum piglet;D

Men rekker neppe å skaffe en til 17.mai.

Joda, bunad kan legges ut.. Heldigvis:D Men jeg prøvde den ikke før i dag.. desverre:(

Jeg skal ALDRI ta en eneste ppille til mitt liv.. (snart iallefall..bytte prevansjonsting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordbær:

Flere butikker i Oslo fører Chantelle:

Sagene Tekstil, Mog. 24/hjørnet Maridalsveien

Sissi AS, Vitaminv. 7

Winette AS, Ullevålsv. 37

fant jeg ved et kjapt søk.....

Så vil du, har du god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Takk:D

Skal sjekke det.

Jeg får se litt på prisen. Så den kostet 60$ på websiden. Tror ikke jeg er så desp etter å gå i bunad at ejg betaler 700kr for å KANSKJE komme inn i den:D

Takk for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn BH kunne jeg tenkt meg.

Den så skikkelig god ut jo.

Men jeg er forvirret av størrelsene.

Bruker 75C, men størrelsene på siden stemmer ikke med dette.

Hvilken størrelse trenger jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...til salgs.

De forbanna dritt-tingene passer ikke inn i bunaden i år:(

Jeg tar dem, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går i en undertøysbutikk, kan de sikkert hjelpe deg med å finne en minimizer BH. Jeg viste bare et eks...

Hvis du synes det er mange penger, så har du kanskje en veldig stram trenings-BH, synes konsptet kan være litt det samme der, alt blir klemt sammen. Spesielt hvis det er en sånn topp-ting!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...