Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lukteglad
Skrevet

Hei

Lurer bare på hvordan man skal oppbevare parfyme.. En del av de jeg kjenner har parfymen sin i kjøleskapet, og jeg lurer på hvorfor? I butikkene står de jo i romtemperatur. Har aldri hatt mitt i kjøleskap, men nå har jeg tre uåpnede flasker av de jeg bruker mest. Vil gjerne at de skal holde seg til jeg får brukt de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme skal oppbevares på et mørkt kaldt sted, ellers blir lukten (og fargen) ødelagt. Tror ikke man nødvendigvis trenger å ha den i kjøleskapet, men i et skap der det ikke er så varmt går det sikkert greit å ha den...

Skrevet

Sett dem i skapet på soverommet ditt. Hvis ikke du har det veldig varmt på soverommet ditt, da.

Tror jeg har lest at man ikke skal oppbevare parfyme i kjøleskapet.

Skrevet
Parfyme skal oppbevares på et mørkt kaldt sted, ellers blir lukten (og fargen) ødelagt. Tror ikke man nødvendigvis trenger å ha den i kjøleskapet, men i et skap der det ikke er så varmt går det sikkert greit å ha den...

Det vil si Ikke på badet, der nesten alle har den stående :P

Gjest Gjest_Kayla_*
Skrevet

Jeg har mange parfymer og jeg oppbevarer dem i originalesken i et skap på soverommet når de ikke er i bruk. Har kanskje 2-3 stående på badet, og så skifter jeg dem ut etter hvert.

Gjest lukteglad
Skrevet

Tusen takk. Jeg har mine i eskene sine på soverommet. Da går jo det bra:)

Skrevet
Det vil si Ikke på badet, der nesten alle har den stående :P

Jeg har alltid mine på badet, men ser nå at det skal jeg slutte med :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...