Gjest lukteglad Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei Lurer bare på hvordan man skal oppbevare parfyme.. En del av de jeg kjenner har parfymen sin i kjøleskapet, og jeg lurer på hvorfor? I butikkene står de jo i romtemperatur. Har aldri hatt mitt i kjøleskap, men nå har jeg tre uåpnede flasker av de jeg bruker mest. Vil gjerne at de skal holde seg til jeg får brukt de.
Lubbe Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Parfyme skal oppbevares på et mørkt kaldt sted, ellers blir lukten (og fargen) ødelagt. Tror ikke man nødvendigvis trenger å ha den i kjøleskapet, men i et skap der det ikke er så varmt går det sikkert greit å ha den...
Essie_ Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Sett dem i skapet på soverommet ditt. Hvis ikke du har det veldig varmt på soverommet ditt, da. Tror jeg har lest at man ikke skal oppbevare parfyme i kjøleskapet.
Jane F. Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Parfyme skal oppbevares på et mørkt kaldt sted, ellers blir lukten (og fargen) ødelagt. Tror ikke man nødvendigvis trenger å ha den i kjøleskapet, men i et skap der det ikke er så varmt går det sikkert greit å ha den... Det vil si Ikke på badet, der nesten alle har den stående
Gjest Gjest_Kayla_* Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har mange parfymer og jeg oppbevarer dem i originalesken i et skap på soverommet når de ikke er i bruk. Har kanskje 2-3 stående på badet, og så skifter jeg dem ut etter hvert.
Gjest lukteglad Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk. Jeg har mine i eskene sine på soverommet. Da går jo det bra:)
estrella Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Det vil si Ikke på badet, der nesten alle har den stående Jeg har alltid mine på badet, men ser nå at det skal jeg slutte med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå