lin Skrevet 14. mai 2003 #1 Del Skrevet 14. mai 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.bride-and-joy.co.uk/linzijaycom...s/laura_jpg.htm (var ikke verre enn google.com og +"linzi jay" +laura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mai 2003 TAKK-TAKK-TAKK!!!!!!! Nå ble jeg glad, og har lært noe idag også! Er så dårlig på sånn søking...... igjen; 1000takk! (¨,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Den var virkelig fin!! Selges den i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Bare hyggelig, lin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mai 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 Kjempeflott kjole, lin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 14. mai 2003 takk! er usikker på om du mener brudepiken eller min -men slikt er godt å høre iallefall! etter å ha sett alle de flotte kjolene her inne, blir man alltid itvil om sin egen og begynner så smått å angre -har så lyst på dem alle vet du!!! -litt vanskelig det da kjolen er bestilt og kjøpskontrakten underskrevet.. samtidig vet man at det er den "rette", til tross drømmekjolen, s da blir det nok bra, gleder meg masse(¨,) (og synes det er så moro at jentene også skal ha så flotte kjoler, jeg unner dem det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 14. mai 2003 #9 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg mente kjolen din, lin Har faktisk sett litt på den selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mai 2003 #10 Del Skrevet 14. mai 2003 -litt vanskelig det da kjolen er bestilt og kjøpskontrakten underskrevet.. Jeg har også bestilt kjole på Kristins..... Og fått beskjed om at jeg kan velge en annen kjole dersom jeg skulle ombestemme meg når kjolen kom.... Men noen kjøpskontrakt har jeg ikke vært borti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har også bestilt kjole på Kristins..... Og fått beskjed om at jeg kan velge en annen kjole dersom jeg skulle ombestemme meg når kjolen kom.... Men noen kjøpskontrakt har jeg ikke vært borti... altså brudekjolen min er bestilt gjennom christiane, og måtte undertegne kjøpskontrakt da jeg bestemte meg for å kjøpe, skule jeg leie kunne jeg bytte innefor butikken i de kjolene de hadde. Men jeg angrer ikke heller, kommer til å være kjempefornøyd når kjolen kommer! Poenget er at det finnes så mange flotte, hadde hatt vansker m å bestemme meg hadde ikke bestemmelsen vært tatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå