Gå til innhold

Hadde du fortalt om de andre du har data?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tullemor_*
Skrevet

Jeg jobber i en bedrift(overtall av menn) .Er ca 250 ansatte. Jeg ble singel sommeren for to år siden. Etter det har jeg data 2 jeg jobber med. Grunnen er at etter jeg ble singel, var mye sammen med arb. kollegaene mine.. var ulike arrangementer i jobbens regi. Møtte først en kar som jeg data/var sammen med i 2 mnd. (Han var separert og hadde to barn, og ville ikke ha fler barn derfor ville ikke dette fungert). 6 mnd etter møtte jeg en annen på en fest, han ba meg ut på middag og det endte med at vi var ute på en del dater og tilbringte mye tid sammen i 1 mnd tid etter festen. (Han var ikke klar til å binde seg, viser seg at han er en liten flørt)

Det er 1 år siden jeg data han siste.

Etter dette bestemte meg for at jeg ikke skulle date flere kollegaer .. selv om det ikke er noe bad feelings ovenfor de andre karene jeg data. Følte bare at jeg måtte utvide horisonten min :)

Men.. nå har det seg sånn at jeg har møtt en annen på jobb.

Føler det er noe spesielt og at vi har gode følelser for hverandre. Forskjellen med de andre er at han her er på min alder, har ikke barn og er klar til å etablere seg.

Nå lurer jeg på om jeg skal fortelle han "nye" om at jeg har data de andre på jobb.. eller skal jeg la fortid være fortid? Er bare redd han vil få høre det av andre.. Selv om de andre ikke jobber tett med han "nye".. de andre er heller ikke nære kollegaer..

Har kun datet disse to siden det ble slutt meg x-typen min for to år siden (er i slutten av 20årene)

Håper dere har råd/tanker rundt dette, som kan hjelpe meg til å finne ut hva jeg skal gjøre.. Redd for å miste den gode gutten jeg har møtt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen vits i å fortelle noe hvis det ikke kommer opp naturlig i en situasjon? Det er uansett ingen forbrytelse å date, i hvertfall var det ikke det sist jeg sjekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...