Gjest lei Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Kjæresten min mistet mammaen sin for litt over en måned siden, etter å ha vært syk i litt over 7 mnd. Jeg har vært sammen med henne i 3 år nå, og det var en tung tid mens mammaen hennes var dårlig, og det har gått dårligere på studiet hennes, selv om hun kuttet ut hobbyer for å få nok tid. Jeg føler at jeg har forsøkt å være støttespiller i den tunge tiden, men merker at dette også tærer en del på meg. Jeg er bare 24, og det er nå jeg er ung. Kameratene mine puler rundt i øst og vest, og har det gøy på fester, med de villeste historiene å brette ut om. Jeg er av og til med, men det blir lite flørting i og med at jeg ikke synes dama mi trenger å få utroskap i trynet på toppen av det hele. Men den siste tiden har jeg begynt å lure. På fire uker har eneste kosen jeg har hatt med dama vært trøstekos foran tven. Null sex. Jeg holder det ikke ut, men samtidig syns jeg det er vanskelig å pushe henne. Jeg vil jo ikke at hun bare skal ligge der som et dødt lik. Fins det noen måte å komme rundt dette på, eller er eneste mulighet å dumpe henne?
Gjest Lacuna Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Har du hørt om empati? Du viser ikke mye av det, når du ikke viser forståelse for den vanskelige situasjonen hun er i for tida. Hun har mistet moren sin, og det du tenker på, er sex og om du bør være utro? Skjerp deg!
Gjest Sage Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Dette her ordner seg nok. du må bare finne en som prioriterer riktig. Dvs deg. Finn en som tenker "Deg, deg, deg", akkurat som du tenker "meg, meg, meg", så ordner det seg nok.
Prinsessepaien Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Uff da! Det er nok ikke lett og se på kjærsten sin har det vanskelig. Men det har jo bare gått 4 uker, gi henne tid! Og miste mamma'n sin er nok noe av det verste som kan skje, og da trenger man nok litt tid på seg til og komme seg i en vanskelig stund. Hvis dere har vært sammen i 3 år, så er det mye og kaste bort for 4 uker uten sex. Gi henne tid, det blir nok bedre skal du se! Og livet er ikke over når du fyller 30, så du kan feste senere! Lykke til!!
Gjest Britt Banditt Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Har du hørt om empati? Du viser ikke mye av det, når du ikke viser forståelse for den vanskelige situasjonen hun er i for tida. Hun har mistet moren sin, og det du tenker på, er sex og om du bør være utro? Skjerp deg! Enig. Det virker faktisk ikke som om du bryr deg om henne ut i fra det du skriver her, så hvis du skal dumpe henne så bør det være på det grunnlaget (at hun fortjener bedre), og ikke det at du ikke får sex. Skjønner godt at hun ikke orker det når hun nettopp har mistet moren sin!
ninuska_ Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Du burde gi henne tid til å sørge. Hun har det nok veldig vanskelig i og med at hun har mistet moren sin. Kanskje hvis du skifter innstilling til "kanskje jeg skal gjøre noe koselig for kjæresten min", så får du deg nok mer enn når hun føler seg presset til å gjøre deg fornøyd. Jeg lurer på en ting, i overskriften står det "vanskelig". Hvem sikter du til da? At det er vanskelig å se kjæresten din lide, eller at det er vanskelig for deg? Endret 14. mars 2018 av ninuska_
Carebear1 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Synes du skal begynne å vise litt forståelse i stedet jeg. I stedet for at hun skal få dårlig samvittighet for at det ikke blir noe på deg, så kan du vel heller gi henne litt oppmerksomhet uten å prøve deg på noe? Du er vel også i stand til å tilfredsstille deg selv i en periode antar jeg? Eller er det noe galt med hånden din kanskje? Endret 12. mai 2008 av Trampe
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Herremin du er barnslig og egoistisk! Skam deg!
Gjest Lei Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Har du hørt om empati? Du viser ikke mye av det, når du ikke viser forståelse for den vanskelige situasjonen hun er i for tida. Hun har mistet moren sin, og det du tenker på, er sex og om du bør være utro? Skjerp deg! Jeg skjønte ikke helt tankegangen din- er det slik at jeg skal slutte å ha lyst på sex fordi mammaen hennes daua? Er jeg et udyr fordi jeg har lyst på sex? Nei, jeg har aldri hørt om empati. Er det et nytt pålegg? Det virker ganske drøyt at du kan konkludere på så tynt grunnlag med at jeg ikke viser forståelse. Jeg skjønner henne veldig godt jeg. Samtidig syns jeg det er rart at hun ikke også kan gjøre noe. Hvorfor skal jeg være den eneste som sørger for å kitte oss sammen, det er jo ikke jeg som har drept mora. Det er ikke min skyld, denne dritten.
Carebear1 Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke min skyld, denne dritten. Nei, de er grusomt at du skal måtte lide slik en urett fordi moren til kjæresten din døde. Verden er rett og slett forferdelig...
Gjest Britt Banditt Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skjønte ikke helt tankegangen din- er det slik at jeg skal slutte å ha lyst på sex fordi mammaen hennes daua? Er jeg et udyr fordi jeg har lyst på sex? Nei, jeg har aldri hørt om empati. Er det et nytt pålegg? Det virker ganske drøyt at du kan konkludere på så tynt grunnlag med at jeg ikke viser forståelse. Jeg skjønner henne veldig godt jeg. Samtidig syns jeg det er rart at hun ikke også kan gjøre noe. Hvorfor skal jeg være den eneste som sørger for å kitte oss sammen, det er jo ikke jeg som har drept mora. Det er ikke min skyld, denne dritten. Stakkars deg
Gjest Lacuna Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Hva slags forståelse viser du? Det virker ikke akkurat sånn gjennom det du beskriver, i hvertfall. Muligens viser du forståelse, men i så fall bare for din egen lille navlebeskuende verden.
Gjest Lei Skrevet 11. mai 2008 #13 Skrevet 11. mai 2008 Herregud, jeg angrer allerede på at jeg skrev noe her i det hele tatt. Mange forståelsesfulle kjerringer her inne ja. Jeg er en drittsekk fordi jeg ikke utelukkende tenker på kjæresten min, men også har egne lyster i en vanskelig tid. Merker at jeg blir provosert. Det er så lett for andre å komme med sterke meninger om hvordan en skal være når en selv sitter med fingrene fastlimt på tastaturet. Når dere snakker om empati, så er det så hyklersk som det går an å bli, dere har vel ikke peiling på hvor vanskelig dette er for meg, det er mange kvinner som har lav sexlyst.
Gjest Britt Banditt Skrevet 11. mai 2008 #14 Skrevet 11. mai 2008 Herregud, jeg angrer allerede på at jeg skrev noe her i det hele tatt. Mange forståelsesfulle kjerringer her inne ja. Jeg er en drittsekk fordi jeg ikke utelukkende tenker på kjæresten min, men også har egne lyster i en vanskelig tid. Merker at jeg blir provosert. Ja, du vurderer jo å være utro eller dumpe hu fordi hu ikke vil ha sex med deg rett etter moren døde! Da er du en drittsekk!
Gjest Lacuna Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 (endret) OK, nytt ord å slå opp: Patetisk. Hva forventer du? At vi skal hoppe i taket over at du vurderer å være utro? Hvis du tvinger henne til sex (noe hun sannsynligvis vil føle hvis hun er presset opp i et hjørne), oppnår du kanskje å få et knull der og da, men det spørs hva skaden er i det lange løp. Hvis du faktisk tenker sånn, synes jeg du skal gjøre det slutt, fordi hun faktisk fortjener bedre. "Kjæreste" refererer faktisk til den personen du holder mest av, men i ditt tilfelle tror jeg det må være deg selv. Endret 11. mai 2008 av Lacuna
Gjest Sage Skrevet 11. mai 2008 #16 Skrevet 11. mai 2008 Om du har svært høy sexlyst og virkelig sliter i perioder uten sex, så bør du lete etter en partner på samme nivå.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #17 Skrevet 11. mai 2008 Hva slags forståelse viser du? Det virker ikke akkurat sånn gjennom det du beskriver, i hvertfall. Muligens viser du forståelse, men i så fall bare for din egen lille navlebeskuende verden. Jeg kunne sikkert vært flinkere til å se mer enn min egen navle. Men jeg mener fremdeles bestemt at dama mi kunne gjort litt mer hun også. Hadde jeg slitt med sorg over lang tid, så ville jeg gått til legen og fått meg noe antidepressiva f.eks. Men, neida, sånt er ikke mulig. Det er selvfølgelig JEG det er noe galt med, det kan ikke tenkes at hun også kunne prøvd bittebittelitt. Eller tatt en ibux når hun sier hun har for vondt i hue til å ha sex.
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 11. mai 2008 #18 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Ja ikke søren om jeg ville ha hatt en type som later som om han føler med meg, men går egentlig og venter på et knull fordi "alle andre" puler rundt omkring. Endret 12. mai 2008 av Trampe
Gjest Lei Skrevet 11. mai 2008 #19 Skrevet 11. mai 2008 Ja, du vurderer jo å være utro eller dumpe hu fordi hu ikke vil ha sex med deg rett etter moren døde! Da er du en drittsekk! Ja, så hvor lenge må jeg vente før jeg kan dumpe henne for ikke å være en drittsekk i dine øyne da? Bare sånn til etterretning, det har gått nesten fem uker allerede. Hvor fikk du det fra at jeg vurderte å være utro, Lacuna? Jeg er klar over at dette kan være vanskelig for deg å svelge, men jeg sa jo at jeg faktisk hadde latt det være av hensyn til dama mi. Jeg ville bare ha noen synspunkter og en klapp på skuldern, det er ikke lett det her.
Gjest Sage Skrevet 11. mai 2008 #20 Skrevet 11. mai 2008 Eller tatt en ibux når hun sier hun har for vondt i hue til å ha sex. Eller, du kunne hente ett glass vann og en ibux og gi henne en hodebunnsmassasje. Det åpner i alle all større sjanser for å få seg noe, enn å si: Ta deg en jævla ibux, kjerring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå