Gjest Elize Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Var på internett og skulle finne en xbox 360, men fant ut at det finnes flere varianter. Hvilken vil dere anbefale?
Yme Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Den som heter elite. Den har mer lagringsplass også er det etleraant som gjør at det funker bedre med HDskjermer. Personlig ser jeg ikke forskjell på HD og vanlige TV når jeg spiller, så det spiller vel ikke så mye rolle... Uansett, kjøp enten elite eller den vanlige. Den aller billigste er bra dritt!
Gjest samson Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det du tenker er sikkert at Elite har HDMI-tilkobling og 120GB harddisk. Trodde ikke man fikk noen annen version av Xbox nå for tiden? Når det er sagt går det helt fint å se på 1080p over komponent med "vanlig" Xbox også, så lenge tven din støtter dette
murray Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Elite er....elite. Den har HDMI og stor harddisk. Jeg kjøpte nylig den "gamle" versjonen hos siba til 2000 kroner (med to spill). Den har komponent og 20 gigabyte harddisk. Bildet blir snasent på flatskjermen min. Vi er gode venner! Btw: Den som selges hos siba er premium.
Gjest Elize Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Forstår ikke så mye av svarene dere gir, det er ikke jeg som skal ha den. Den skal være en gave til samboeren min.
Gjest samson Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Forstår ikke så mye av svarene dere gir, det er ikke jeg som skal ha den. Den skal være en gave til samboeren min.Personlig hadde jeg valgt utgaven som heter "Xbox Elite" pga HDMI-tilkoblingen som medfølger. Den større lagringskapasiteten som følger med ser jeg ærlig talt ikke helt hensikten med. Hvis dere har flat-tv så er det kjempefint med HDMI (Xbox Elite). Hvis ikke, og/eller du sparer en del penger på å kjøpe den andre utgaven så er det også i bunn og grunn akkurat samme maskin
murray Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Den nye premium-utgaven har også HDMI. Mindre harddisk og billigere.
Yme Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Den større lagringskapasiteten som følger med ser jeg ærlig talt ikke helt hensikten med. Jeg gjorde heller ikke det, helt til harddisken var full på null komma nix. 20 GB er ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå