Gå til innhold

Pris på bruktkjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er vanlig pris å sette på brudekjolen når den skal selges... ? Regner er sammen alt og deler på to ca?

Min kjole kostet feks 7990 i butikken, også kommer det tilbehør som slør, veske, underskjørte og hårpynt.... er det da ok pris og selge for 5000 for alt totalt? (selvfølgelig under forutsetning at alt er rent og pent) Er det for billig eller burde jeg prøve å få mer?

og samme for brudepike kjole? dele prisen på to? Eller er det vanlig med 25% avslag eller mer enn 50%???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min oppfatning er at brudekjoler ofte blir solgt til halv pris, gjerne med litt ekstra rabatt på ekstrautstyr (slør, tiara, sko, underskjørt osv.) hvis en kjøper det samlet, sånn at det blir litt billigere å kjøpe alt samlet, fremfor hver del for seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er på utkikk etter brukt kjole og er overhode ikke interessert i å betale mer enn halv pris og da skal kjolen være renset. Om man kjøper en kjole som ikke er renset så tar man en stor risiko, mange kjoler blir ikke rene i rens særlig ikke om de har hengt en stund og enkelte blir ødelagt i rens.

Brukte kjoler er også som regel tilpasset forrige bruker.

De venninene mine som har solgt sine kjoler har gjort dette med 50-75% avslag på den prisen de betalte.

Gjest Pysepus
Skrevet

Jeg kjøpte min kjole for halv pris så fikk jeg med slør og underskjørt.

Skrevet
Jeg er på utkikk etter brukt kjole og er overhode ikke interessert i å betale mer enn halv pris og da skal kjolen være renset. Om man kjøper en kjole som ikke er renset så tar man en stor risiko, mange kjoler blir ikke rene i rens særlig ikke om de har hengt en stund og enkelte blir ødelagt i rens.

Brukte kjoler er også som regel tilpasset forrige bruker.

De venninene mine som har solgt sine kjoler har gjort dette med 50-75% avslag på den prisen de betalte.

ville du da vært villig til å betale ca 5000 for ren kjole i riktig str (ikke sydd inn eller ut fra min side), slør, veske, tiara og to underskjørt? Eller syns du det er for dyrt? Jeg har jo betalt rundt 11 000 for dette til sammen... Kjolen er fra Lilly.. bare lurer siden du hørtes ut som du visste hva du ville og ikke ville ha.

Gjest Gjest
Skrevet
ville du da vært villig til å betale ca 5000 for ren kjole i riktig str (ikke sydd inn eller ut fra min side), slør, veske, tiara og to underskjørt? Eller syns du det er for dyrt? Jeg har jo betalt rundt 11 000 for dette til sammen... Kjolen er fra Lilly.. bare lurer siden du hørtes ut som du visste hva du ville og ikke ville ha.

Om den er i tipp, topp stand, ny renset og akkurat den modellen jeg har forelsket meg i så ville jeg vært interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...