Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Mistet et program i går og ønsker å se det på nett. Men vet ikke hvordan jeg gjør det. Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Mener på lovlig vis altså...det er vel en sånn betalingsordning...
Gjest _Leela_ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hadde vært enklere om du sa hvilket program det var, de fleste kanalene har egenproduserte programmer liggende ute på sin nett-tv (noen av de krever betaling). Er det amerikanske serier ol er jeg faktisk litt mer usikker, iallefall hvis det skal være lovlig.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Hadde vært enklere om du sa hvilket program det var, de fleste kanalene har egenproduserte programmer liggende ute på sin nett-tv (noen av de krever betaling). Er det amerikanske serier ol er jeg faktisk litt mer usikker, iallefall hvis det skal være lovlig. Det er American Idol-episoden fra lørdag jeg vil se. Var inne på TV2 Sumo, men fant ikke ut av om jeg kan se dette programmet der......må abonnere eller betale pr. program. Det er tv2 zebra som sender American Idol.
Pollenallergiker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 TV2s' web-tv (Sumo) kan ikke sende annet enn norskproduserte programmer pga. rettigheter, altså får du ikke sett American Idol på norsk nett-tv.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 TV2s' web-tv (Sumo) kan ikke sende annet enn norskproduserte programmer pga. rettigheter, altså får du ikke sett American Idol på norsk nett-tv. Ok...noen annen plass jeg kan se det?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Det er kanalen Fox som har lagd American Idol; om du sjekker nettsiden deres, finner du ut om episoden er lagt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå