Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen anbefalinger til et hotell i stockholm som ikke er aaaaltfor dyrt og som er relativt nærme "der det skjer"?

Venninnegjengen skal på langweekend, og det eneste vi har på blokka så langt er shopping og champagne. ;)

Er det noe man MÅ gjøre eller se i Stockholm?? Vi er helt blanke på den svenske hovedstaden alle sammen. hehe..

Tips tas i mot med stor takketakk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale Hotell Birger Jarl. Har bodd der selv og trivdes godt. Eneste minuset jeg kan huske var at det var ganske liten frokostsal så hvis man kom midt i frokostrushet så kunne det være vanskelig å finne bord.

Mener å huske det lå sentralt og greit og at jeg kunne gå de fleste steder jeg ville. Vil absolutt anbefale en tur i "Gamla Stan" når dere er der. Veldig koselig (og folksomt ;) ) med smale gater og små kafeer og butikker. Mener å huske at hvis man ville shoppe så var Stureplan stedet å gå.

Skrevet

Eg og ei venninne budde på Colonial Hotel. Ganske sentralt og bra. Me falt heilt for anlegget over senga! :digge: Steamdusj også, men vanntrykket var temmeleg dårleg..

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg har bodd på Scandic Sergel Plaza. Det var kjempesentralt, og ikke rådyrt, heller. Standarden var helt ok. Prisene varierer med hva slags rom som er ledig når du bestiller.

Skrevet

Scandic hotellet så bra ut og var ledig når jeg skal dra..... noen som har flere tips?

Skrevet

Amaranten er bra! Med treningsrom og et lite basseng og badstu. Kongefrokost.

Gamla Stan må dere få med dere, skal dere ha en helaften så spis på Mårten Tråtzig eller noe sånt. Ligger i enden av "gågata" i gamla stan.

En liten båttur er veldig fint å få med seg, og en tur til Djurgården.

God tur!

Skrevet

Amaranten er i First kjeden forresten

Skrevet

Amaranten ble fort dyrt, da jeg skulle dra ville det kostet 3500,- pr. natt....

Gjest Wildcat
Skrevet

Nordic Light Hotel er et utrolig stilig hotell som ikke ligger langt fra sentralstasjonen. Sjekk "Special offers", de har iallefall tidligere hatt en rekke gode tilbud der.

:)

Skrevet

Da blir det to netter på Scandic Continental Stockholm for 3520,-SKR.

Reiser i slutten av mai :kose:

Skrevet

Svenske kroner forkortes SEK :kaffe: men god tur da!

Skrevet

Skriver under på Birger Jarl, bodde der i påsken, og var kjempefornøyd. De har gjerne tilsynelatende lavere priser i helger og ferier, da det i utgangspunktet er et businesshotell, så vidt jeg skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...