J-G Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei.. noen tips til en bursdagsgave til samboern min? Han blir 28. Ikke noen spesiell interesser.
Fluffie Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hmm, vet ikke jeg. Vi har en avtale om trygge gaver, jeg kan gi han lego(!) og han kan gi meg smykker. Spoer han om det er noe han oensker seg? Er han av typen det gaar an aa gi smykker til? Leser han boeker?
Invictus Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 (endret) En weekend-tur til London med deg (evt. en annen plass dere har lyst til)? Er han interessert i fotball kan dere jo dra på fotballkamp, liker han historie og kunst osv. kan dere besøke Tower of London, Globe Theater o.l., liker han shopping kan dere gjøre det, osv osv. (Dere kan jo gjøre litt av alt også.) Endret 11. mai 2008 av Invictus
J-G Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Hmm, vet ikke jeg. Vi har en avtale om trygge gaver, jeg kan gi han lego(!) og han kan gi meg smykker. Spoer han om det er noe han oensker seg? Er han av typen det gaar an aa gi smykker til? Leser han boeker? Den siste tiden har han skrevet på en oppgave og nesten ikke noe annet. Han er på en måte allsidig, liker fjell, liker fiske, liker båt, liker tur. Liker nesten alt, men litt av alt. Det er ikke noe spesielt han brenner for. Jeg står heeelt fast! Bøker.. han leser ikke noe spesielt heller. Tenkte kanskje å ta han med på en picnic på formiddagen da. Også skal jeg prøve å stasje meg opp med nytt undertøy ++. Det faller jo i smak uansett. Men den gaven.. huh, den sliter jeg med. Noe bra gadgets?
Fluffie Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Det virker jo som han liker friluft og saant da? Det er jo ikke saa allsidig, er slettes ikke alle som liker fisketurer (min kjaere ville nok faatt fnatt om jeg gav han en fiskestang, det er noe av det kjedeligste han vet om). Trenger han nye fjellstoevler eller fiskestang? Ny jakke for aa dra paa tur? Er det noe musikk han liker og ville satt pris paa aa faa? Hvis han liker aa fikse paa ting, kanskje han kunne tenke seg noe verktoey eller noe?
Gjest Chrissy82 Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Gavekort på noe han er interessert i eller liker.. En reise sammen med deg.. Middag, show, kino osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå